Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 246 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 476 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 14 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 568 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
pdov
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 625 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"

Tur man klarade detta
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 465 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"

Tur mab inte ska lägga vasstak
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 672 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
Märks att jag tagit in några offerter på tak, samt vad jag gjorde i somras. :cool:(y)
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 506 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 221 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 113 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 882 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 221 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 323 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 363 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.