Öppet utrymme för inbyggd garderob med synlig glasull och ofärdigt golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tomt utrymme där en garderob har tagits bort med synligt regelverk, bråte och glasull på översta delen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tom garderobsnisch med synlig glasull ovanför och lister på väggarna, utan golvbeläggning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej! Jag vill bygga en ny inbyggd garderob då den gamla behövde bytas ut. Jag har tagit bort den och ser att det finns glasull upptill och att det inte finns något golv lagt. Hur hade ni gått tillväga? Lagt tarkett direkt och hur stänga ute glasullen? Hade ni sätt upp gipsskiva på bakväggen?

Tack på förhand!
Nenad
 
N Nexia skrev:
[bild] [bild] [bild] Hej! Jag vill bygga en ny inbyggd garderob då den gamla behövde bytas ut. Jag har tagit bort den och ser att det finns glasull upptill och att det inte finns något golv lagt. Hur hade ni gått tillväga? Lagt tarkett direkt och hur stänga ute glasullen? Hade ni sätt upp gipsskiva på bakväggen?

Tack på förhand!
Nenad
N Nexia skrev:
[bild] [bild] [bild] Hej! Jag vill bygga en ny inbyggd garderob då den gamla behövde bytas ut. Jag har tagit bort den och ser att det finns glasull upptill och att det inte finns något golv lagt. Hur hade ni gått tillväga? Lagt tarkett direkt och hur stänga ute glasullen? Hade ni sätt upp gipsskiva på bakväggen?

Tack på förhand!
Nenad
Vad är din idé, att köpa en färdig garderob och ställa i utrymmet eller göra väggar och tak för att sedan hänga tillbaka dörren
 
T Tompafix skrev:
Vad är din idé, att köpa en färdig garderob och ställa i utrymmet eller göra väggar och tak för att sedan hänga tillbaka dörren
Min idé är att göra väggar och tack och sedan montera skjutdörrar. Tanken är att sätta gipsskivor på väggarna och parkett på golvet. För taket fungerar jag ff om det ska vara gipsskiva eller färdiga takpaneler. Vad behöver jag göra i förarbete?
 
N Nexia skrev:
Min idé är att göra väggar och tack och sedan montera skjutdörrar. Tanken är att sätta gipsskivor på väggarna och parkett på golvet. För taket fungerar jag ff om det ska vara gipsskiva eller färdiga takpaneler. Vad behöver jag göra i förarbete?
N Nexia skrev:
Min idé är att göra väggar och tack och sedan montera skjutdörrar. Tanken är att sätta gipsskivor på väggarna och parkett på golvet. För taket fungerar jag ff om det ska vara gipsskiva eller färdiga takpaneler. Vad behöver jag göra i förarbete?
Gips är bra i taket, med det behövs lite mer gles för att kunna skruva upp den. Vad är det för något längst bak, en garderob till? Vad är det för väggar till höger och vänster?
Hur stor är öppningen skjutdörrar blir inge bra om öppningen blir för smal.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.