Är det någon som har erfarenhet av Camargues sortiment? De har många artiklar till bra? pris inom badrum. Hur är kvalitén? Skall göra en badrumsrenovering. Tacksam för tips!
 
  • Gilla
Klåfingrig
  • Laddar…
boschkenta
Vi har camargue duschväggar, takdusch, blandare, och handdukstork i ena badrummet sedan två år tillbaka. Funkar bra och vi är nöjda!
 
Krokben
Vi har också Camaruge i badrummet, spegelskåp, komod osv och även duschkabin. Duschkabinen är det rätt kass kvalité på där många smågrejer har gått sönder.
 
Väldigt blandat. Kassa led lister och plastdetaljer som går sönder på möblerna. Helt ok men köp när det är ordentlig rea.
 
  • Gilla
bjorkandreas
  • Laddar…
  • Gilla
Bagarns28
  • Laddar…
Camargue är Bauhaus egna märke. Det är generellt av lägre kvalite, men de har ok saker också.
 
Krokben Krokben skrev:
Vi har också Camaruge i badrummet, spegelskåp, komod osv och även duschkabin. Duschkabinen är det rätt kass kvalité på där många smågrejer har gått sönder.
Allt med dusch är uteslutet efter att ha läst svaren men hur är spegelskåpet, kommoden och handfatet?
 
D Dilato skrev:
Camargue är Bauhaus eget varumärke, jag tror inte det är någon enskild tillverkare eftersom spannet av produkter är så stort.

Jag har köpt två dushkabiner på rea som båda funkat fint men det finns andra som har annan erfarenhet.

[länk]
Tack för tråden-mycket bra info!
 
Krokben
B Bagarns28 skrev:
Allt med dusch är uteslutet efter att ha läst svaren men hur är spegelskåpet, kommoden och handfatet?
Jag är nöjd med spegelskåp, kommod och handfat. Vi valde en Mora-blandare till handfatet!
 
  • Gilla
Bagarns28
  • Laddar…
Krokben Krokben skrev:
Jag är nöjd med spegelskåp, kommod och handfat. Vi valde en Mora-blandare till handfatet!
Tack! De har xtrapris på Badrumsmöbeln Vasa nu och jag är lite sugen på den då priset verkar vara bra
 
  • Gilla
Krokben
  • Laddar…
B Bagarns28 skrev:
Är det någon som har erfarenhet av Camargues sortiment? De har många artiklar till bra? pris inom badrum. Hur är kvalitén? Skall göra en badrumsrenovering. Tacksam för tips!
jag köpte bubbelbadkar, funkar fin fint!
 
Törs man köpa en wc-stol av detta märke?

finns för under 1500kr
 
Krokben
G Grizlo skrev:
Törs man köpa en wc-stol av detta märke?

finns för under 1500kr
Enligt min rörmokarpolare så ska man köpa toalettstol av det märket om man vill ha vattenläckor. Snåla inte på toalettstolen, den räknar man ju med ska sitta på plats i MÅÅNGA år.
 
  • Gilla
etompau
  • Laddar…
Som sagt, köp märkesprodukter när det gäller toastolar, inte byggladornas egna varumärke.
 
Nä man behöver inte gå upp många hundralappar för att få ett märke man iaf hört talas om. Får bli så

den ska vara i en extra toa så behöver inte vara så fansy ä, därför jag funderade på en extremt billig
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.