Svar: Mikael_L, KnockOnWood, hempularen

En massagepistol till kroppen är gjutet efter att man en heldag takpanel med spikpistol skjutit.
 
F
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan kör vi en helt intern tävling. Nu gäller det att ha koll på forumet.

Vinnaren får den ergonomiska massagepistolen Flowlife Flowgun Go, som hjälper dig att slappna av efter byggjobbet och mjuka upp ömma muskler. Den stimulerar bindväven, ökar blodcirkulationen och frigör triggerpunkter. 6 olika munstycken och väska ingår.

Värde: 2 500 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna massagepistolen, längst ner i den här tråden.

Fråga: Vilka tre medlemmar på Byggahus.se har flest poäng?

Svaret hittar du här: www.byggahus.se/forum
Vinnaren utses fredagen den 21 jan.

OBS!!! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Svaret är Mikael_L, KnockOnWood och hempularen
Med 2st whiplash skador och sliten rygg så skulle det vara underbart att vinna
 
Svar: Mikael_L, KnockOnWood och Hempularen

Motivering: Med min diabetes som gör leder och nerver i både armar och ben bråkiga samt en sambo som har långa pass ståendes inom vården med ryggont som följd hade denna kommit som en skänk från ovan för oss! Den hade verkligen varit pricken över i:et.

Hoppas på tur! :)
 
Svar:Svar: Mikael_L, KnockOnWood, hempularen

Jag har ont lite här och där, så jag kanske skulle ta och skjuta mig med den här.
Lovar att ta det försiktigt. Tur att det inte är något vapen på riktigt.
 
Rätt svar är: Mikael_L , KnockOnWood och hempularen

Jag vill gärna vinna den dels åt mig själv, som jobbar som snickare och samtidigt renoverar vårt första hus, men allra mest åt min älskade fru Karin. Hon har alltför ofta ont i både rygg och nacke och hon är värd att slippa det. Tyvärr har jag problem med mina händer som gör att jag inte klarar av att massera alls lika mycket som jag skulle vilja och hon förtjänar.
 
Svar: Mikael_L, KnockOnWood, hempularen

Min anledning att vinna? Att kunna hjälpa min sambo med öm nacke, rygg och axlar efter en lång period av dåliga ergonomiska förutsättningar på jobbet.
Med en tens i julklapp och en sådan här som komplement kanske hon snart är på gång igen och kan leka och busa med sonen igen.
 
Svaret: Mikael_L, KnockOnWood och hempularen

Jag tycker att ni kan ge massageapparaten till KnockOnWood. Karln är ju en del av det rätta svaret i tävlingen OCH tävlar själv om priset! :rofl:
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Svar: Mikael_L, KnockOnWood och hempularen

Jag skulle behöva ha en för min rätt kassa rygg (Har tydligen - tycker ryggen, gjort för mycket skogs- och lantbruksarbete på jobb och fritid).
 
1. Mikael_L
2. KnockOnWood
3. hempularen

Med en fru som nu är gravid, vet jag att denna skulle göra sig bra hemmavid!
 
1) Mikael_L
2) KnockOnWood
3) hempularen

Alla har vi väl haft nackspärr, stel rygg och ömmande muskler någon gång.
På grund av renovering, trädgårdsarbete eller ett stillasittande jobb.
Sonen fyllde 17 år i måndags och önskade sig en riktigt bra massage-pistol medan
pappa och mamma precis fått panik över elräkningen!
Det vore fantastisk att få uppfylla hans dröm nu i efterhand. Mjuka upp knutar och
spända muskler på oss alla i familjen. Massagepistolen kan gå laget runt medan
vi inspireras av Husdrömmar och Grand Designs Sverige på teven!
Hoppas få överraska familjen med en Flowlife Flowgun Go.

Skärmdump av forummedlemmars profilbilder och poäng, med animerade karaktärer som avatarer.
 
Åååå så skönt det skulle vara men det är främst till min ena dotter som den skulle göra nytta. Hon har för tillfället träningsförbud så det vore perfekt att ändå kunna stärka hennes muskler med vibrationer och skak.
Svar: Mikael_L, KnockOnWood, hempularen
 
Orientexpressen
Svar: Mikael_L, KnockOnWood och Hempularen

När mina egna händer inte räcker till eller när de inte når är det bra att ha det här underverket till hands.
Att få ha sin alldeles egna massör hemma att använda när helst den behövs är skön lyx och musklerna jublar av glädje. Det skulle göra att hela jag mår så mycket bättre, inte bara ömande axlar, nacke och rygg, utan även själen får ro och lindrande endorfiner släpps lös så att behovet av smärtlindrande medicin minskar.
 
Tack alla flitiga hemmabyggare/renoverare för era fina motiveringar. Den här veckan säger vi grattis till @useless, som lär behöva massagepistolen under nästa projekt, att gräva ut 200 kvm krypgrund... Lycka till!
 
  • Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
Tack så hemskt mycket. Jag lovar att lägga upp bilder när jag behandlar mina stela, svällande och svettiga muskler...
 
  • Gilla
  • Haha
KnockOnWood och 3 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Jag lovar att lägga upp bilder när jag behandlar mina stela, svällande och svettiga muskler...
Haha, ser fram det! :D Stort grattis till vinsten! (y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.