Två personer använder en ergonomisk massagepistol på ben och nacke för avslappning efter fysiskt arbete.

Den här veckan kör vi en helt intern tävling. Nu gäller det att ha koll på forumet.

Vinnaren får den ergonomiska massagepistolen Flowlife Flowgun Go, som hjälper dig att slappna av efter byggjobbet och mjuka upp ömma muskler. Den stimulerar bindväven, ökar blodcirkulationen och frigör triggerpunkter. 6 olika munstycken och väska ingår.

Värde: 2 500 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna massagepistolen, längst ner i den här tråden.

Fråga: Vilka tre medlemmar på Byggahus.se har flest poäng?

Svaret hittar du här: www.byggahus.se/forum
Vinnaren utses fredagen den 21 jan.

OBS!!! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
 
Redigerat av moderator:
  • Gilla
Brasse22
  • Laddar…
Svar: Mikael_L, KnockOnWood, hempularen
Motivering: Efter att nyss ha grävt ur min TREDJE källare (eller ja, den sista en var en källare som tillhör min kompis), så vet man hur trött och stel man kan bli i rygg och axlar. Dessutom har denna massagepistol potential att bli det verktyg i arsenalen som skulle användas av flest medlemmar i familjen.
 
Svaret är Mikael_L, KnockOnWood och hempularen:
Visa bilaga 580459
En sådan där massagepistol vore toppen för mina åldrande ben!
Har nu en sjuka med det fina namnet Perifer Polyneuropati, vilken gör att känseln i de nedre extrimiteterna, och även i armar och händer, gradvis försvinner.
Kanske lite massage skulle kunna fördröja processen, vilket skulle vara underbart!

Och om det inte hjälper med massagen, skänker jag gärna apparaten vidare till nästa Bygahusare!
//KoW
 
Redigerat av moderator:
  • Gilla
Klabbarparn och 1 till
  • Laddar…
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan kör vi en helt intern tävling. Nu gäller det att ha koll på forumet.

Vinnaren får den ergonomiska massagepistolen Flowlife Flowgun Go, som hjälper dig att slappna av efter byggjobbet och mjuka upp ömma muskler. Den stimulerar bindväven, ökar blodcirkulationen och frigör triggerpunkter. 6 olika munstycken och väska ingår.

Värde: 2 500 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna massagepistolen, längst ner i den här tråden.

Fråga: Vilka tre medlemmar på Byggahus.se har flest poäng?

Svaret hittar du här: www.byggahus.se/forum
Vinnaren utses fredagen den 21 jan.

OBS!!! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
Mikael_L, KnockOnWood och hempularen.

Jag hade velat använda denna i nacke mot/innan migränattacker och efter och min sambo hade troligen behövt denna så mycket att han hade börjat ropa på mig med hittepånamnet flowlife gold om han känt lite starka känslor och jag låtsats som ingenting innan existensen av denna fanns i våra liv.
 
Mikael_L, KnockOnWood och Hempularen

Efter varje fixarpass så behöver jag lägga mig i en vilostol. Ömmande nacke, ömmande axlar och ben. Vill gärna köra ett till fixarpass direkt men behöver då en massagepistol. Som gör kroppen mjuk och len.
 
Mikael_L, KnockOnWood och hempularen.
efter bygget av ett utegym
Fick jag träningsvärk som var jätte grym
När jag nu sitter i min soffa
Skulle mina muskler behövs boffa
Men en pistol från Flowlife på min rygg
Kan jag sova hela natten så trygg
 
Redigerat av moderator:
  • Gilla
siggebo och 1 till
  • Laddar…
Tobbe.A
Svar: Mikael_L, KnockOnWood och hempularen.

Motivering: För sju år sedan blev jag överfallen och fick en skada på nacken. Även om jag besökt läkare, sjukgymnast och arbetsterapeut så har det nu varit sju år med stelhet och smärta i nacke, smärta i axlar och huvudvärk. Jag vill väldigt gärna testa om denna maskin kan lindra mina besvär!
 
Mikael_L, KnockOnWood och hempularen

Motivering:
Har mycket inom rehabilitering redan, tens, ir-matta, massagematta etc eftersom jag har kronisk värk i både bröst, rygg och ben pga en defekt i ryggen. Detta kräver ca 1-3 timmars stretching, träning och rehab dagligen för att det inte ska bli värre. Vissa dagar är bra men de dagar som är mindre bra så hade det varit bra med ett komplement till tensen.
 
Mikael_L, KnockOnWood och hempularen.

Med nio mil till jobbet och en arbetsgivare som ogillar distansarbete så blir det en del tid framför ratten, och så skärmtiden på kontoret på det. Har testat massagepistol tidigare och det löser inte problemen jag har med axlar och nacke men det mildrar.
 
Mikael_L, KnockOnWood och hempularen.


Ge hit.
 
  • Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Svar: Mikael_L, KnockOnWood & hempularen
Motivering: Skulle hjälpa mina konstant krånglande axlar att bättre orka med fortsatta renoveringar och byggen på huset.
 
Mikael_L, KnockOnWood och hempularen.

Snart är det vår och då ska jag ge mig på att gräva ur de återstående 200 kvadratmetrarna krypgrund. Efter en dag med spaden i blåleran kan man behöva massage...
 
Svar: Mikael_L, KnockOnWood, hempularen

Efter spackling, målning och ny garageuppfart hade det verkligen varit bra med en massagepistol, tror dock min sambo hade varit ännu gladar som burit vår dotter i sin famn undet många månader nu.
 
Svaret är Mikael_L, KnockOnWood och hempularen:

Med en sambo som ständigt har ont i ryggen och vill ha massage så hade mina kära fingrar sluppit smärta med denna magiska pistol!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan kör vi en helt intern tävling. Nu gäller det att ha koll på forumet.

Vinnaren får den ergonomiska massagepistolen Flowlife Flowgun Go, som hjälper dig att slappna av efter byggjobbet och mjuka upp ömma muskler. Den stimulerar bindväven, ökar blodcirkulationen och frigör triggerpunkter. 6 olika munstycken och väska ingår.

Värde: 2 500 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna massagepistolen, längst ner i den här tråden.

Fråga: Vilka tre medlemmar på Byggahus.se har flest poäng?

Svaret hittar du här: www.byggahus.se/forum
Vinnaren utses fredagen den 21 jan.

OBS!!! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
När jag senaste tittade, flest poäng hade: Mikael_L, KnockOnWood och hempularen
Efter år av slit och hus renovering så är kroppen stel som en planka. Det bästa vore att få känna sig mörbultad efter en djupgående massage som skulle kunna fås om jag vann en massagepistolen Flowlife Flowgun Go från er.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.