Hej!

Jag upptäckte i dag att min signatur inte syntes längre. Började se mig omkring på forumet och tycker mig inte kunna se några signaturer på andra medlemmars inlägg heller.

Någon som vet om det har hänt något på forumet eller om det bara är hos mig som det spökar?

M v h
Sannah
 
Om du tittar i din kontrollpanel så finns inte ens "redigera signatur" kvar där heller. Varför vet jag inte.
 
Vi har valt att ta bort funktionen signaturer för att göra inläggen mer lättlästa.
 
Plus att det hämmar reklam av alla dessa bloggar! Bra!
 
Tycker att det är tråkigt att signaturerna har försvunnit, där man kan länka till blogg- och hemsidan för sitt husbygge, då dessa sidor kan hjälpa och ger inspiration till många som ska bygga eller ska bygga..

Visst, man kan klicka på anv. namn istället och välja att gå in på blogg- och hemsidor så, men det blir drygt i längden att göra så..
 
Jag tycker oxå det är dummt att ni tagit bort signaturerna!

Husbygget Falun
 
Jag håller med om att det borde finnas en tydlig länk till personliga hemsidor i inläggen. Tycker dock att länken ska ligga i anslutning till medlemsinformationen (som det var i den gamla forumprogramvaran), inte i inlägget. Ska se om vi kan fixa till det!
 
OK, då har ja fått en förklaring i alla fall & kan sluta leta.

Tack för alla svaren!
 
Jag tycker det är uselt att ni valt att ta bort signaturena. Jag tycker det är kul att se olika användares projekt, något jag inte skulle göra om infon hade legat på användarens profilsida. En kul signatur gör dessutom dagen roligare =)

Om ni/någon upplever det som svårt att följa en tråd med signaturerna så är det ju avgränsningen mellan olika inlägg, inläggstexten och signaturerna det är fel på, inte signaturerna i sig!

För övrigt anser jag att signaturerna ska slås på igen.
 
Marlene Eskilsson skrev:
Vi har valt att ta bort funktionen signaturer för att göra inläggen mer lättlästa.
Det går ju att välja själv i sina inställningar om man vill se de andras signaturer eller inte. Räcker inte det för dem som tycker att det blir rörigt?
 
För att så många som möjligt ska bli nöjda kommer "visa signatur"-möjligheten att slås på igen. Men för att alla ska bli nöjda måste vi köra ett script som bockar ur allas visa signaturinställningar. Därefter kan alla som vill se signaturer själva bocka i "visa signatur". Jobbet kommer att göras inom kort.
 
Låter som en bra lösning.
 
Jaaa, det tackar vi för!

:-D
 
Whee, tackar!

Förutsätter att alla användares gamla signaturer finns kvar i databasen, stämmer det?
 
Ja, alla gamla signaturer finns kvar i databasen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.