1. Dual Motion Teknik
2. Att på ett miljövänligt sätt få goda, krispiga och ”friterade” maträtter samtidigt som jag försöker slå min fru att fortast nå min målvikten. Här behövs inget slöseri med naturens råmaterial olja
 
Svar: Dual motion.

Motivation: Ungarna älskar pommes, men att baka dem i ugnen ger ett för tråkigt resultat. Pommes'en alltså, inte ungarna.
 
Hej! Svar: Dual Motion Teknologi
Önskar mig denna drömprodukt för bättre hälsa, mumsig mat med mindre midja, avlastning vid omrörning och disk för mina artrosskadade handleder. Hoppas den blir min!!!!
Hälsningar Anita Schütz Sandstensvägen 10
 
Svar: Dual Motion-teknik

Det vore riktigt fett att vinna denna AirFryer.
Mindre fett i imkanalen, mindre fett i avloppet och mindre fett i hjärt-kärlsystemet
Riktigt fett utan fett alltså!
 
Svar: Dual Motion-teknik

En vän till mig har flera gånger bjudit mig på helt fantastiska maträtter lagade i en ActiFryer Genius.
Pommes blir naturligtvis fantastiskt goda, men jag tycker nog att det finns mycket annat som blir helt
underbart gott! Alla möjliga grönsaker och rotfrukter passar perfekt att tillaga i en ActiFryer, och kyckling blir också magiskt gott. Det är nog bara fantasin som bromsar vad man kan göra.
Förutom att det är fettsnålt är det enkelt och snabbt, och det blir lite att städa upp efter matlagningen.
Jag hoppas verkligen vinna en sån mångsidig och praktisk ActiFryer, för mig skulle det vara en riktig toppenvinst som jag skulle använda ofta.
 
Svar: Dual Motion

Jag har en son som studerar och bor i studentlya.
Jag hade en riktigt bra Actifry.
Sonen hälsade på hemma.
Han testade min Actifry.
Jag har ingen Actifry mer.
Den står i hans studentlya.
Jag är en mamma som är för snäll för mitt eget bästa.
Och som saknar min Actifry.
Väldigt mycket.
 
Redigerat:
Dual Motion är svaret

Jag är en fish and chips älskande engelsman med för högt kolesterol.
Som hoppas på en hälsosam OBH Actifry, eftersom jag inte tål..…
att vara utan min favoritmat, men samtidigt vill vara snäll mot min kropp.
Ni förstår ju att denna mackapär skulle få hela mig att le och känna mig på topp!
 
SVAR: Dual Motion-teknik.

Långnäsa fick vi...
en känsla av skräckfilm mer än komedi.
Testade positivt dan före dopparedagen,
och vi som skulle köpa bästa julklappen till magen.
Istället blev det två veckor i karantän,
och en julafton långt ifrån frän.
Air Fryer stod i önskelistans topp,
men julen blev ju en riktig flopp.
Nog ömkat jag tror ni förstår min poäng,
jag vill fritera pommes ett helt gäng!
Kidsen drömmer om krispiga nuggets och chili cheese,
så överraska med en ActiFryer Genius – please! :love:
 
Dual motion

Jag är som den svenske kocken i Mupparna när jag har kökstjänst.
Med denna så blir jag Genius i köket!
 
Tekniken heter Dual Motion.
Mitt motiv för att vinna detta är att jag och ungarna är så trött på frugans sladdriga pommes. Hon tar alltid ut dem för tidigt ur ugnen, med denna fryer skulle vi äntligen få perfekta pommes
 
Svaret är exklusiva Dual Motion-tekniken

Jag vill vinna Airfryern därför att det är besvärligt att fritera i olja, dels tar det lång tid att förbereda och värma upp, sedan är det ej miljövänligt.
Så jag ser fram emot att fritera en rätt så lätt på ett miljövänligt sätt.
Ulf
 
Rätt svar Dual motion.

Ser ut som att denna maskin kan fritera det mesta. Känner hur experimentlusten kickar in. Friterad fisk, kyckling, rotfrukter och kanske en Snickers. :)

Gillar också tanken på att fylla på kroppen med energi, trots att den inte tillför onödig energi i form av massor av extra kalorier.

Ni skall jag rensa lite på köksbänken så att denna får plats.
 
Tekniken heter Dual motion
Våran familj med 3 barn hade önskat oss en air fryer i julklapp,men tomten hade ingen med sig.Så om vi får en väldigt försenad julklapp så kommer det att göras nyttigare mat vilket kan göra att barnen kanske inte känner igen tomten nästa jul.
 
Dualmotion heter tekniken. Denna vill jag gärna vinna, så hjälp denna arma kvinna. För varmluftsugnen är trasig, och jag blir helt knasig. Vill ju pommes frites gärna laga, och jag då en airfryer kan ur skåpet taga.
 
Orientexpressen
Svar: Dual Motion
Med en Airfryer kan hela familjen experimentera mera och ta maten till nya smaksensationer med en krispghet som vi annars behöver 1 ton av olja för att göra. Matlagning ligger oss varmt om hjärtat och att få ta den till nya höjder är ännu roligare. Hamnar den här kommer den att gå rykande varm för att fullända varje rätt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.