Svar: Dual motion
Så spännande o roligt med nya tillagningssätt, att det blir nyttigare är ju en extra bonus.
 
Dual Motion-teknik. Tror jag den använder,

hade varit kanon o få vinne den, vi kör med ”vanlig” fritös i dag, men fan vad det luktar, hade varit skönt o slippa den doft hahhaha
 
Dual-motion teknik.

Har alltid varit lite skeptisk till denna typ av teknik.
Skulle vara kul att testa och bli överbevisad...

/Mikael.S
 
  • Gilla
Frunihuset20
  • Laddar…
Dual motion är tekniken som används.

Jag har länge velat ha en sån här men det är inte aktuellt nu när man har rörligt elavtal
Barnen (3 o 5 år) är galna i pommes och hojtar i bakgrunden medans jag skriver. Skriv nått bra pappa så vi vinner säger dom
 
Dual motion heter tekniken som används.
Skulle vara perfekt att kunna laga nyttigare pommes som barnen älskar.
 
Svar: Dual motion
Varför ska en Air fryer hitta hem till oss? Jo vi älskar ju mumsiga frasiga pommes och jag hoppas även att fisken kan friteras så har vi fixat till en härlig fish and chips. Denna ska avnjutas i baren i vårt nybyggda hus, där vi flyttade in i december.
Det bästa av allt är att nu har vi faktiskt plats i skåpen också och vi kan experimentera massor med denna Airfryer. Superlyxigt och vi hoppas på tur!
P.S. Kanske barnen blir lyckligast, de har tjatat länge! D.S.
 
1. Dual motion.

Jag tycker att jag ska vinna den här eftersom det vore en perfekt hjälp i att få ihop livet med 3 småbarn och boende en bit utanför stan där det alltid är en stress att hinna mellan jobb och aktiviteter och ändå få till god och bra mat till barnen. Med en sån här skulle många nya goda rätter hinna fixas till på kort tid och både barnen och vi vuxna bli nöjda!
 
Svaret på frågan är Dual motion

Min motivering är

Både gubben och jag behöver gå ner i vikt, med en Dual motion så att vi kan laga mat med mindre fett blir det så mycket enklare samtidigt som vi kan unna oss att äta riktigt gott.
 
Tekniken heter dual motion!

Jag skulle vilja vinna den då jag under ett par år har funderat på att köpa en ActiFryer, men aldrig kommit till skott pga av den relativt saftiga prislappen. Skulle vara jättekul att ha ett nytt sätt att laga mat på.
 
Den använder sig av Dual Motion-teknik.

I mars är det kalas för min yngsta tös, då blir det succé med en varmluftfritös!
 
Svaret är dual motion-teknik.
Julen 2020 fick jag ett presentkort från min arbetsgivare. Det var ett sånt där man loggar in på en webbsida och väljer själv vilken julklapp man vill få. Jag valde ett strykjärn eftersom vårt gamla började bli utslitet. Man kunde även välja en varmluftsfritös men jag agerade rationellt för en gångs skull och valde som sagt strykjärnet.
Felet jag gjorde var att jag berättade för familjen om varmluftsfritösen. De var inte nöjda med mitt val, för att uttrycka sig milt.
Varje gång jag gör pommes frites, kyckling eller fiskpanetter får jag höra hur dum jag var som valde ett tråkigt strykjärn istället för en praktisk varmluftsfritös. Det börjar bli liiiite tjatigt så om jag skulle vinna så skulle jag ha en chans att upprätta min heder och bli den coola farsan igen.
 
Dual motion heter tekniken.

Sedan min mor dog i höstas har jag haft lite motivation i köket, samt svårt att hålla i de rätta matvanorna. Tiden är knapp då vi vid sidan av heltidsarbete röjer ut ett hus och ett liv. Dåligt samvete för sonen som får klara sig själv mkt . En airfryer hade hjälp ur många aspekter!
 
Dual Motion!

Har länge velat testa en air fryer och hoppas på att det ska bli en stor hit inför sommarens grillning, hade varit supersmidigt för att kunna laga mat utomhus eller i uterummet och samtidigt ha uppsikt över lekande barn i trädgården!
 
Svar: Tekniken heter Dual Motion.

Vi har länge sneglat på att köpa en airfryer men då vi under två års tid totalrenoverat ett gammalt torp till att bli en villa har vi varit snåla med att köpa in annat.
Nu är det snart slutsamråd med kommunen och sedan ska vi äntligen flytta in i vårt drömhus på landet. Min sambo är den som byggt (på fritiden) och han är mer än värd att få god mat serverad! Airfryern skulle göra att vi enkelt kan fritera grönsaker, ost, potatis och annat gott!
Motiveringen är alltså - det skulle vara ett fint sätt för mig att laga mumsig mat till min sambo efter dessa två år av slit. :)
 
Dual motion.
I tävlingssammanhang bruka jag vara stekt men den här gången fryed. Har aldrig provat denna maskintyp. Vill bräcka sonen som ivrar för olja:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.