Hep Hep skrev:
De kanske togs bort när man insåg att folk började kissa i dem.
Är det nån skada skedd om man kissar i bidén? Det rinner till samma reningsverk som WC, dusch och tvätt.
 
H Husbuset skrev:
Bästa är att kissa i en hink och i med vatten från trädgårdsslangen, riktigt guldvatten för växterna!
Måste det vara från slangen? Kan man inte ta från regnvatten tunnan?
 
L LarsDaniel skrev:
Är det nån skada skedd om man kissar i bidén? Det rinner till samma reningsverk som WC, dusch och tvätt.
Går alldeles utmärkt. Ännu bättre att kissa i duschen när man ändå duschar, då spar man 5-10 liter vatten.
 
  • Gilla
KalleJK och 1 till
  • Laddar…
Bara ingen ser så är det väl lugnt. Pinkar själv ute bakom en jätte gran så stör ingen på kvällskvisten förutom frugan som blir sur:p
 
L LarsDaniel skrev:
Är det nån skada skedd om man kissar i bidén? Det rinner till samma reningsverk som WC, dusch och tvätt.
Samma avlopp så pinka på bara:cool:
 
L LarsDaniel skrev:
Är det nån skada skedd om man kissar i bidén? Det rinner till samma reningsverk som WC, dusch och tvätt.
vad föreställer du dig för skada?
 
It's all pipes!
 
  • Haha
växelventil
  • Laddar…
V växelventil skrev:
Pinkar själv ute bakom en jätte gran så stör ingen på kvällskvisten förutom frugan som blir sur:p
Varför blir hon det? Brukar hon gömma sig bakom granen?
 
  • Haha
  • Gilla
BengtH och 2 till
  • Laddar…
På vår relativt stora tomt, för att vara i vårt villaområde, utsåg grabben i ung ålder en sten till kisstenen. Dit bjöd han vänner att stå eller huka på och kissa. För grabbarna gällde att ha en lätt gungande rörelse också så det blev fina vågor på strålen. Att stenen sen var i riktlinjen för ena grannens uteplats besvärade inte grabben nämnvärt. Hur grannen upplevde det vet jag inte, men vi pratar fortfarande och ämnet har inte kommit upp, så ...
 
galento
Anna_H Anna_H skrev:
Går alldeles utmärkt. Ännu bättre att kissa i duschen när man ändå duschar, då spar man 5-10 liter vatten.
Ja varför inte , ser inget äckligt i det . Jag går aldrig in om jag ska pissa , de e bara att
släppa på ett bra ställe. Man får tänka sej för lite om det blåser bara (y) Men här i skogen
är det ingen som kan se detta.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.