S
Dual Motion-teknik

Brände mig på våran fritös när den var ny för något år sen, har inte använts sen dess och nu är den bortskänkt.
Skulle sitta fint med en ny som inte kladdar nu när man har blivit pappa och vill fixa gött käk snabbt.
 
Dual-motion

Att vinna en maskin som uppmanar till motion i form av rörelse i mat, då finns inga undanflykt till fysisk rörelse på kropp..så kilona kommer bort med god mat som lagas utan fett men ändå utlovar krisp på mina pommes…
Nyårslöfte -30 kg bort suck….
 
Dual Motion
Med stor familj som måste utfodras och ett nyårslöfte om att gå ner i vikt så skulle denna extra hjälp i köket passa perfekt!
 
Tekniken heter Dual Motion-tekniken.

Denna skulle verkligen komma till nytta i vårat hem och bidra samt motivera oss till våra nya sundare livsstil. Underbart att få äta gott samtidigt som maten blir tillagad utan en massa tillagt fett.
 
Dual motion

Med tre barn och lärarjobb behöver jag allt stöd i köket jag kan få. Tack för att ni lottar ut en airfryer OBH Nordica Actifry Genius Black!

Allt gott, Eva Lindell
 
Svar på frågan:
Dual Motion

Motivering:
För mig som redan är lite rund,
är det viktigt att maten är sund!
 
Inga ugnar eller micron i husbil men väl en Air-Fryer !!!

Svar :: Dual-Motion tekni
 
Svar: Dual motion.

Ser fram mot att snabbt kunna laga till goda pommes frites till hungrande barn.
Lättare att koordinera mot grillningen.
Är även nyfiken på vilken annan man man kan tillaga i denna maskin.
 
Dual-motion teknik
Äger en actifryer ( av annat fabrikat ). Tekniken är fantastisk, maten blir hälsosamt perfekt och dessutom extra god.
Vi kan inte vara utan den nu, då vi använder den flera gånger i veckan, men vi måste då frakta den mellan fritidshuset och lägenheten ett par gånger i månaden, och detta är jobbigt. Vi önskar därför inget annat än att vinna en OBH Nordica ActiFry Genius. Vilken lycka det hade varit !!
 
  • Haha
Bopåzoo
  • Laddar…
Tekniken heter Dual Motion

Jag vill vinna för att jag har plats i mina stora extraskåp just för stora köksmaskiner, samt för att jag verkligen använder varenda en av dem! De andra maskinerna längtar efter just en varmluftsfritös som sällskap!
 
  • Gilla
Taxture
  • Laddar…
Svar: Dual motion.

Min motivering är att vår gamla Air-fryer har lagt ned verksamheten och en ny behöver införskaffas. Med tanke på elräkningen denna månaden så lär dock den investeringen få vänta tills priset på el går ner eller förbrukningen av el blir lägre när det blir varmare ute. Med en nybliven fjortonåring i hushållet som älskar pommes så lär det inte uppskattas att vara utan pommes! :)
 
Svar: Dual motion
Vi älskar friterat men friterar sällan då det är för mycket jobb i en fritös. En ActiFryer skulle därför sitta som en smäck.
 
Tekniken kallas Dual Motion teknik.
Jag skulle vilja vinna den då jag vill göra allt för att kunna laga god mat men samtidigt betydligt hälsosammare. En airfryer har länge stått högst upp på önskelistan
 
Dual motion teknik. Perfekt att ge min bror som kan dra ner på kalorierna med samma resultat som en fritös.
 
Svar: Dual Motion

För att hinna med vardagen och stilla ett starkt behov av chicken nuggets på ett lite nyttigare sätt så kommer denna verkligen hjälpa.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.