Dual Motion-teknik
Bra för hälsan att inte använda för mycket olja i matlagningen
 
Svar: dual motion

Motivering: Vi har en normal fritös, men allt i hela huset luktar friterat när man är klar, även katten. Är helt säker på att denna maskin för maten godare, mer hälsosam och med mindre stank i vårt hus
 
  • Wow
Bopåzoo
  • Laddar…
Svaret är Dual Motion

Har alltid velat ha en sån här men har varit skeptiskt. Men nu när man skaffat husvagn så hade det varit ett perfekt tillbehör när vi saknar ugn!
 
Tekniken heter Dual Motion-teknik.

Jag är så sugen på att utöka min matlagning. Det första jag tänker fritera med en ActiFryer är jordärtskockans skal. Så himla gott!
se det lilla skalet nederst på bilden. :) Tre tillagade rätter på ett fat med halm; i förgrunden ett friterat jordärtskocksskal.
 
Åh skulle jag vinna skulle jag äntligen laga friterat till mig och min man. Han är diabetiker och kan tyvärr inte äta mycket friterat annars. Hade ju varit magiskt att få vinna!

Tekniken heter Dual Motion
 
Dual motion.

Min sambo föll i onsdags och fick en spricka i bäckenet så nu har jag ansvar för henne, 3 månaders bäbis och hund. Det skulle vara kul att enkelt kunna göra riktigt god mat till henne, gör just nu finns det inte tid för annat än enkelt.
 
  • Haha
Bopåzoo
  • Laddar…
Tekniken heter Dual motion

Det vore så kul att vinna air fryern för att imponera på mina tonårsbarn - de tycker att jag lagar "gammalmodig" mat! Med en air fryer kanske middagarna blir dagens höjdpunkt!
 
Tekniken heter Dual Motion. Jag behöver vinna denna pjäs för den behövs i vårt nybyggda kök!
 
Dual Motion

Med ensamhushåll är matlagning ingen höjdare. Välkomnar allt som förenklar och snabbar upp processen på ett dessutom hälsosamt sätt. Det innebär mer tid över till det viktigare i livet - Byggahusare.
 
Tekniken kallas Dual Motion.

Vi skulle genast slänga ut den gamla kladdig gamla oljefritösen för att friitera nyttigare i framtiden!
 
Svar: Dual Motion-teknik
Motivering: I en persons hushåll vore det fint att slippa använda ugnen och samtidigt spara tid vid matlagninen
 
Rätt svar: Dual motion
Jag har sneglat på liknande produkter i några år. Även försökt vinna en här tidigare, då av annat märke..Tror jag. Lyckades icke vinna iaf. Laddad med nytt hopp ger jag mig ann detta igen!
Som många andra gillar jag verkligen friterat. Jag gillar det dock inte nog mycket för att ordna fram en vanlig fritös. För mycket olja och efterarbete för att det ska kännas värt det. Med något sånt här hoppas jag på att få till något som ändå liknar friterat utan lika mycket arbete. Som avslut: Man säger ju att vägen till ett mans hjärta går genom magen. Tror det samma gäller damerna, och min frus mage är för närvarande tom. Hoppa ni kan hjälpa mig åtgärda detta.
 
SVAR : Dual Motion.
MOTIVERING: Nytt år, nya vanor. Nyttig och god mat att bjuda släkt och vänner på. Eller bara fredagsslappa i soffan med en god nyttig och lättlagad middag.
 
SVAR: Dual Motion.
MOTIVERING: Nytt år, nya vanor.Nyttig och god mat till vardag och fest.Uppskattat av alla.
 
Dual Motion heter tekniken

”När pris, nytta och kvalité får råda,
väljer jag ActiFryer från OBH/Nordica som står för båda!”
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.