Kollage av två bilder med text, skämtande om självkörande bilar: Övre bild på sovande kvinna i bil, nedre bild på chockade personer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Fartland och 6 till
  • Laddar…
Mem-bild med "The Mandalorian" karaktär ovan och en exalterad rockartist under med texten "EVERY SWEDISH PERSON:".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
Dubbelvetheäff! Fortfarande är det ju svårt med prioriteringen. Men är det på grund av kopplingen av både färg och kex som det blev en extra svår övervägning av köp. Kanske också på att om jag skulle göra dessa alternativa inköp så skulle det innebära att jag skulle få lov att tvinga på mig dessa, eller är kopplingen rent av -in ut, in ut som är ifråga?

Skärmdump från en webbplats som visar ett urval av verktyg och byggmaterial tillsammans med klädesplagg och skor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
1
  • Laddar…
Kex som kex. Ser dock ingen trådlös.
 
  • Haha
Immobil och 1 till
  • Laddar…
268745491_4221539877946631_8675974101733269669_n.jpg
 
  • Gilla
  • Haha
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
Dubbelvetheäff! Fortfarande är det ju svårt med prioriteringen. Men är det på grund av kopplingen av både färg och kex som det blev en extra svår övervägning av köp. Kanske också på att om jag skulle göra dessa alternativa inköp så skulle det innebära att jag skulle få lov att tvinga på mig dessa, eller är kopplingen rent av -in ut, in ut som är ifråga?

[bild]
Hur ser den trådlösa routern som kör 6500 varv/minut ut?
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Kex som kex. Ser dock ingen trådlös.
Men jag är inför kopplingarna ganska rådlös.
 
Bilens kassettspelare med en iPhone placerad där en kassett borde vara, missförstånd om laddning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Blazermannen och 18 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Hur ser den trådlösa routern som kör 6500 varv/minut ut?
Jag väntar med spänning inför leveransen, men med det priset så var det bara att slå till. 2/3 del av vad det tar här i svärjet. Återkopplar annars i annan tråd framöver.
 
A
Noramasen Noramasen skrev:
Dubbelvetheäff! Fortfarande är det ju svårt med prioriteringen. Men är det på grund av kopplingen av både färg och kex som det blev en extra svår övervägning av köp. Kanske också på att om jag skulle göra dessa alternativa inköp så skulle det innebära att jag skulle få lov att tvinga på mig dessa, eller är kopplingen rent av -in ut, in ut som är ifråga?

[bild]
arbetskläder?;)
Säg, är de avdragbara? :crysmile::crysmile:
 
  • Haha
Noramasen
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
Dubbelvetheäff! Fortfarande är det ju svårt med prioriteringen. Men är det på grund av kopplingen av både färg och kex som det blev en extra svår övervägning av köp. Kanske också på att om jag skulle göra dessa alternativa inköp så skulle det innebära att jag skulle få lov att tvinga på mig dessa, eller är kopplingen rent av -in ut, in ut som är ifråga?

[bild]
De har kanske koll på dina vanligaste inköp?

Det kunde varit värre, varje gång jag loggar in på 1177 får jag:

Skärmbild av en rekommendation för klamydia och gonorré-test från 1177 Vårdguidens hemsida.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 5 till
  • Laddar…
jarlh jarlh skrev:
De har kanske koll på dina vanligaste inköp?

Det kunde varit värre, varje gång jag loggar in på 1177 får jag:

[bild]
Ja nästa gång vill jag inte ha en massa maskiner och sånt trams;)
 
  • Haha
1
  • Laddar…
En humoristisk bild på en filmfigur som ser trött och utmattad ut med tillhörande text om att vara förälder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Don_Simon och 12 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
[bild]
Tecknad bild av en liten pojke som talar till en präst, med en samtalsruta som innehåller text.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Blazermannen och 5 till
  • Laddar…
A
Tecknad bild av sjukvårdare med tång vid ambulans och kvinna med skylt "Boss" på shorts.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
EinZweiDrei och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.