Funderar lite på å platsbygga ett kök. Men varifrån köper ni era skenor till lådorna? Kikat på blum på bauhaus men de är ju rätt dyra. Varifrån handlar ni och vad kostar dem ca?
Mvh calle
 
Classe har bra och prisvärda. Har byggt en badrumskomod med måttanpassade lådor av mdf.
Skenorna funkar jättebra
 
A
mowatom skrev:
De här verkar bra enligt nga på forumet. Jag har inte beställt själv, men bla @vectrex verkar nöjd.
[länk]
Även jag har köpt en hel del därifrån. Relativt snabb leverans och bra kundsupport på engelska.

Kolla i blums katalog på svenska och sök sen på artikelnummret så är det relativt enkelt att hitta vad man ska ha.
 
Hej.
Jag köper mina på Theofils.se deras egna skenor är klart prisvärda.
600mm skena med vinkel att lägga lådan på 68:-/paret
 
Ja ´de Theofils egna skenor verkar ju prisvärda. Är ju lite skillnad på 68 kr/par mot 680kr/par på blum.
Men skiljer det lika mkt i kvalite? Tänkte om man kommer att ångra sig om man köper för billigt,
Ska iof börja med en garderob till lillgrabben så då kan man ju känna lite hur de känns.
 
A
C calle336 skrev:
Ja ´de Theofils egna skenor verkar ju prisvärda. Är ju lite skillnad på 68 kr/par mot 680kr/par på blum.
Men skiljer det lika mkt i kvalite? Tänkte om man kommer att ångra sig om man köper för billigt,
Ska iof börja med en garderob till lillgrabben så då kan man ju känna lite hur de känns.
Man får ju kanske börja med att jämföra samma saker. En kulskena är ju ngt helt annat än ett utdrag för dold montering av typen Blum Tandem, Hettich Quadro4D etc. Gång, justering mm är ju överlägen de sistnämnda. På lignoshop som jag länkade till tidigare kan man köpa Tandem 600mm för 24 €
 
När jag frågade pris direkt från blum så skulle de ha cirka 15000 ink moms för skenor och gångjärn till mitt kök. Men en kompis som har ett litet snickeri "köpte ut" åt mig. Då landade exakt samma beställning på 6800 ink moms. Så be någon köpa ut åt dig.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.