Jag har läst lite på deras hemsida. Det är ett svenskt företag som använder danska träd och tillverkar fönstren i Estland. Jag frågade i kundtjänst om vad det är för träsort och då sa hon furuträd (vilket inte lät bra i mina öron) men vad vet jag?

Är det någon här som köpt fönster från dem och har lite feedback att lämna en som behöver köpa ett gäng nya fönster.
 
Om man tittar på dem på ratsit eller annan bolagsinformation, så är de rätt nya, och gör en saftig förlust. Styrelsen verkar inte finnas i Sverige. Jag skulle inte våga göra någon större förskottsbetalning till ett sådant bolag.

Men de kan vara helt OK.
 
  • Gilla
Hammare&Spik
  • Laddar…
H hempularen skrev:
Om man tittar på dem på ratsit eller annan bolagsinformation, så är de rätt nya, och gör en saftig förlust. Styrelsen verkar inte finnas i Sverige. Jag skulle inte våga göra någon större förskottsbetalning till ett sådant bolag.

Men de kan vara helt OK.
Bra input !
 
Vi har köpt fönster & altandörrar därifrån och är väldigt nöjda. De är otroligt snygga. De levererades i tid och såg ut som utlovat. Vi tappade ett (!) och fick reservdelar skickade fr kundtjänst inom ett par veckor - generellt har de varit lätta att få tag i vilket ju är skönt iom att de är helt nätbaserade.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.