Någon mer som har problem med Ikeas köksplanerare? Oavsett vilken webbläsare jag använder så fungerar det inte, när köksplaneraren laddar så får jag upp ett felmeddelande på skärmen se bild.
Några tips ?
 
  • Felmeddelande på datorskärm som visar Ikeas köksplanerare med texten "Ett problem inträffade flera gånger".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Funkar fint för mig.
[bild]
[länk]
Försök igen!
Så långt kommer jag också, det är när jag ska börja designa och det programmet laddar som jag får upp meddelandet…
 
F Frasse10 skrev:
Så långt kommer jag också, det är när jag ska börja designa och det programmet laddar som jag får upp meddelandet…
Jag kan i alla fall fortsätta:
Digital skiss av ett tomt IKEA-kök med vita skåp vid ett fönster, visat i en köksplaneringsverktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
F Frasse10 skrev:
Någon mer som har problem med Ikeas köksplanerare? Oavsett vilken webbläsare jag använder så fungerar det inte, när köksplaneraren laddar så får jag upp ett felmeddelande på skärmen se bild.
Några tips ?
Vad har du för OS? Är OS och webbläsare uppdaterade? Har du startat om datorn?
 
A andersmc skrev:
Vad har du för OS? Är OS och webbläsare uppdaterade? Har du startat om datorn?
Har macOS catalina 10.15.7 och provat på senaste safari och chrome
 
F Frasse10 skrev:
Har macOS catalina 10.15.7 och provat på senaste safari och chrome
Aj då , Mac. Då kan jag inte bidra med någonting. Är det inte de som har som reklamslogan "It just works"?

Har inte IKEA någon support? Eller kan det vara så att de helt enkelt inte brytt sig om att anpassa sitt verktyg till Mac eftersom de tänker att folk som har Mac ändå aldrig kommer att köpa något IKEA-kök?
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
A andersmc skrev:
Aj då , Mac. Då kan jag inte bidra med någonting. Är det inte de som har som reklamslogan "It just works"?

Har inte IKEA någon support? Eller kan det vara så att de helt enkelt inte brytt sig om att anpassa sitt verktyg till Mac eftersom de tänker att folk som har Mac ändå aldrig kommer att köpa något IKEA-kök?
Haha du tänker så.. får kolla upp det på måndag
 
Jag har Mac och har planerat mitt kök med nya planeraren. Funkar både i Safari och Chrome för mig (enda som inte funkade var att boka tid för köksplanering i Chrome, ingen aning varför).Kolla om du har någon adblocker installerad? Och att du verkligen har senaste macOS, Safari och Chrome installerat (MacOS Monterey är det senaste, Catalina är ett par år gammalt).
 
Jag har fått upp ett sådant/liknande felmeddelande när jag försökte jobba på en dator med rätt liten skärm. Det var inte tydligt att det berodde på det, men någonstans gick det att lura ut. Kan det vara nåt sånt?
 
K KikiEllen skrev:
Jag har fått upp ett sådant/liknande felmeddelande när jag försökte jobba på en dator med rätt liten skärm. Det var inte tydligt att det berodde på det, men någonstans gick det att lura ut. Kan det vara nåt sånt?
möjligt att det kan vara så, har en MacBook Air med 13” skärm.
 
Fick samma problem häromdagen, har Mac med bara 11 tums skärm. Löste det genom att uppdatera webbläsaren (Chrome) och sen starta om webbläsaren. Min skärm är dessutom så liten så jag måste ha helskärmsläge för att det ska gå igång.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.