Hej Allihopa
Är det någon som vet om nåt bra ställe där man kan köpa tillbehör till handöverfräsar på nätet. Med tillbehör så menar jag fräsbord, höj/sänk anordning till fräsbord, monteringsplatta för handöverfräs i fräsbord osv osv.

/Daniel
 
Du känner inte till nån butik i Sverige ?

En fundering till, vad är svenska översättningen till "router table insert" (alltså plattan som man fäster handöverfräsen i som man sen stoppar ner i bordet).

/Daniel
 
Toolbox

Om jag inte minns fel så säljer dom tillbehör från Trend. När jag har beställt därifrån har det alltid varit snabba leveranser.

Kalle
 
hellbeach skrev:
Du känner inte till nån butik i Sverige ?

En fundering till, vad är svenska översättningen till "router table insert" (alltså plattan som man fäster handöverfräsen i som man sen stoppar ner i bordet).

/Daniel
Ja som sagt, toolbox :)

Översättningen har jag inte koll på

/ Marta
 
Enl toolbox så heter det "montageplatta".
Toolbox Fräsbord

Ni som köpt tillbehör från England , vad kostar frakten?
 
  • platta.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Titta lite på The Router Workshop, det bordet bygger man lätt själv och det är svårslaget.

/Kent
 
Jag hittar till The Router Workshop, men kan du ange länken till det bordet, Snickarboden?
 
Om du går in på The Woodworking Channel så sänder de löpande program om snickerier. Tryck på knappen "schedule" till vänster så ser du ett sändningsschema nertill, där kan du kolla när de sänder "The router workshop".
 
Cheers!! :-D
 
woodrat skrev:
Enl toolbox så heter det "montageplatta".
Toolbox Fräsbord

Ni som köpt tillbehör från England , vad kostar frakten?
Axminster skickar med DHL. För min multimaster och lite andra prylar blev frakten £20. En paketvikt på 5kg.

Jag tycker det är rätt billigt faktiskt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.