Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än den andra personen som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"

Ständig tvåa...
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
Jag var inte sämsta i alla fall :D
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 11 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
harry73
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 25 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
Till mitt försvar så va många inte ens julfrågor ;):cool: tänkte att en fråga skulle vara "vart kommer julkalderna i från" och då skulle jag stolt vara den ända som kunde svaret :cool:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 168 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
Woahwoah. Jag är expert!
Har aldrig sett en tomtedörr tidigare (i vilken del av landet har man såna i?) men det gick ju bra ändå. :)
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 121 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 183 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 186 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"

Nissedörr var en chansning, aldrig hört talas om :geek:
 
Naturligtvis fick jag 10/10 rätt, vilket är bättre än 198 av de 207 personer som hittills har gjort quizet "Vad kan du om julen?"

Har man firat jul mer än 50 gånger så är det nästintill uselt om man får fel på de här frågorna.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 213 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
Den där dörren, vad är det för tradition? Jag har tydligen missat den fullständigt. Det gick att gissa vad den kallades i alla fall.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 351 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
Fullt redo för jul här! :love:
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 85 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.