Vi har en vättmaskin Husqvarna 7000-serien som inte tar in vatten trots att silar och slang är ok. Då maskinen startas kommer texten ”den” upp på displayen, finns det någon som vet vad den betyder?
Se bifogad film.
 
A
L LelleD skrev:
Vi har en vättmaskin Husqvarna 7000-serien som inte tar in vatten trots att silar och slang är ok. Då maskinen startas kommer texten ”den” upp på displayen, finns det någon som vet vad den betyder?
Se bifogad film.
Har du dosering?
 
electroluxaren skrev:
Har du dosering?
Vi har ingen automatisk dosering om det är det du menar, utan doserar manuellt
 
A
L LelleD skrev:
Vi har ingen automatisk dosering om det är det du menar, utan doserar manuellt
Haru PNC skall jag kolla
 
electroluxaren skrev:
Haru PNC skall jag kolla
Vad är PNC?
 
Ok, pnc- 914550098 00
 
A
L LelleD skrev:
Ok, pnc- 914550098 00
Du måste ju ha garanti på denna så varför strula själv
 
electroluxaren skrev:
Du måste ju ha garanti på denna så varför strula själv
Du har helt rätt, men då dom ska ha tre veckor på sig för att komma och laga kan det ju vara värt att kolla om felet är lätt att fixa själv.
 
A
L LelleD skrev:
Du har helt rätt, men då dom ska ha tre veckor på sig för att komma och laga kan det ju vara värt att kolla om felet är lätt att fixa själv.
oj då är de så söliga hos dig!
men iof är det ju så mycket skit med dessa produkter så de hinner nog inte med alla reklamationer oavsett hur många de är.

jag har letat i tillgänglig dokumentation vad den betyder och hittat nada, jag konstaterar bara att din symbol för tvättmedelsfack 2 blinkar oxå
 
A
L LelleD skrev:
Du har helt rätt, men då dom ska ha tre veckor på sig för att komma och laga kan det ju vara värt att kolla om felet är lätt att fixa själv.
jag hör ett klickande i klippet vilket tyder på att lucklåset inte låser riktigt men du får ju fel så fort du slår på strömmen.
kan du ändra progam?
 
electroluxaren skrev:
oj då är de så söliga hos dig!
men iof är det ju så mycket skit med dessa produkter så de hinner nog inte med alla reklamationer oavsett hur många de är.

jag har letat i tillgänglig dokumentation vad den betyder och hittat nada, jag konstaterar bara att din symbol för tvättmedelsfack 2 blinkar oxå
Dom har ju ensamrätt på garantireparationer så då är det ju inte konstigt att det tar tid.

Tack för hjälpen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.