M M@ZE skrev:
Ja det kanske är en bonus sak att göra framöver, det har du helt rätt i. Det mest akuta eller vad man ska säga är kylan som flödar ner vid elrören. Men kommer inte luften tränga igenom drevet med lösull ? Jag menar rören ligger ju idag ca 40-50cm under lösullen
Skaffa en konsult,sälj och flytta till HR lgh eller masa dej upp på vinden nu innan sena nyheterna och täta med lösullen.
 
Hahaha, kolmörkt där uppe fasen men jag ska ta tag i det .. har varit så några år. Man har alltid nått att göra tamefasen överallt .

Men du taggade mig så nu jäklar ska jag fixa i helgen
 
M M@ZE skrev:
Hahaha, kolmörkt där uppe fasen men jag ska ta tag i det .. har varit så några år. Man har alltid nått att göra tamefasen överallt .

Men du taggade mig så nu jäklar ska jag fixa i helgen
Nu, det är 6 min kvar och du hinner
 
Haha mitt i ”30 minuter” hinner ju fasen inte få på mig arbetskläderna.

Skämt och sido, ska följa råden och jaga upp och fixa det där, tur som fasen att det har gått från -18 till 0.
 
M M@ZE skrev:
Haha mitt i ”30 minuter” hinner ju fasen inte få på mig arbetskläderna.

Skämt och sido, ska följa råden och jaga upp och fixa det där, tur som fasen att det har gått från -18 till 0.
Det kommer inte ske, jag har varit på min vind och gillat om musfällorna och det går inte att skjuta på tråkiga 5 minuters jobb till helgen eller sen, då blir de aldrig gjorda. Skaffa lgh
 
Nja nu är du negativ .. du ska få en fin update.

Kan informera dig att jag byggt hela övervåningen, byggt garage, anlagt 1500kvm, lagt 250kvm Sten, byggt murar, uteplats osv osv. Det här blir man påmind om bland allt man har att göra när det blir såhär kallt, men nu vet jag HUR jag ska göra .. därav min fråga innan jag gör något halvdant jobb.
 
Kan säga att det var nästintill omöjligt att täta från vinden, försökte så gott det gick men går knappt att stå där då det är snedtak och inget att stå på. Det måste bli från insidan på något sätt ..
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.