Håller på att leta efter en blandare till kommod i badrum och har fastnat lite för blandaren LoveMe från Svedbergs. Undrar om det är någon som vet hur kvaliteten är på deras blandare (så inte vår röris får spader när han ska sätta dit den :) ).

/Zelda
 
Hej

Jag har satt dit en sådan själv, och den var som de flesta kranar. Mycket enkel att montera.

Den ger också upphov till många kommentarer, vilket är lite roligt.
 
Är det verkligen ingen som har något att säga om kvalitén på Svedbergs blandare i allmänhet och Love Me i synnerhet? :rolleyes:

/Zelda
 
ÖHH. såg du inte mitt svar? Hur den skiljer sig kvalitetsmässigt mot andra märken är väl något som man får avgöra med tiden. Funktionsmässigt så är den alldeles utmärkt. Är det något mer som du undrar? Jag har bara använt den i tre månader och under den tiden så har den funkat bra. Så varför er röris skulle få spader förstår jag inte.
 
Jodå, Tycho Brahe jag såg ditt svar och är mycket tacksam för det. ;) Jag undrade bara om det inte fanns någon mer på denna utmärkta sajt som har någon erfarenhet av kvalitén på Svedbergs blandare. En nöjd användare av en är ju 100% vilket i och för sig är bra men kanske inte helt betryggande.

Jag vet inte riktigt vad Svedbergs blandare har för rykte...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.