Efter ännu en keramikkurs började jag spåna på möjligheten att ordna min egen keramikverkstad i huset. Befintliga ytor används, så jag började tänka i banorna tillbyggnad. Vi har ett souterränghus och under garaget finns ett hobbyrum/lekrum/träningsrum/gammalt förråd som tidigare haft en dubbelport som nu bytts till fönster. Jag vill ha kvar detta rum men funderar på vad man kan göra i anslutning?Synligt i detta rum finns avlopp från brunn i garage ner genom golv.
Jag vill ha ett rum med vatten, grovdiskbänk, enkelt rengjorda ytskikt.. eg helst även plats för ugn men jag inser begränsningar. :)

Är det en dum idé?
Hur hade ni byggt/utformat?
Tak?
Putsade väggar eller bygga i trä?
Vad kan en sån här historia kosta??
 
  • Exteriör av ett hus med tegelvägg samt svart panel, fönster och en stege lutad mot väggen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Handritad ritning av souterrängvåning med markerade rum som gillestuga, arbetsrum och förråd.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Exteriör av ett souterränghus med svart träfasad och vit källardel där ett fönster ersatt en gammal dubbelport.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Arkitektritning av bottenvåningen på ett hus med markerat garage och angivna mått.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan tillägga att vi är i färd med att bygga ut balkongen och sambon är sugen på att dra runt balkongen över den yta jag kikar på.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.