Tänkte beställa två kökskranar därifrån. Generellt bra betyg på sidor som Trustpilot.

Är det någon här som har erfarenhet?
 
M meke skrev:
Tänkte beställa två kökskranar därifrån. Generellt bra betyg på sidor som Trustpilot.

Är det någon här som har erfarenhet?
Jag chansade och beställde två blandare och en diskho därifrån, blandarna kom på mindre än en vecka diskhon har inte dykt upp än, men den var det å andra sidan 30-60 dagars leveranstid på! Så jag är inte orolig än särskilt med tanke på att de skickade blandarna så snabbt!
 
Tack för responsen! Jag lägger en beställning och ser vad som händer.
 
Idag levererades även min diskho! Så de känns helt klart reko! Jäkligt vassa priser har de också!
 
  • Gilla
maria01
  • Laddar…
Igår dök mina kranar upp, jag gjorde beställningen 30/11. Har ingenting negativt att säga och skulle inte tveka att beställa därifrån igen.
 
  • Gilla
hoffret
  • Laddar…
hoffret hoffret skrev:
Idag levererades även min diskho! Så de känns helt klart reko! Jäkligt vassa priser har de också!
är det fri frakt var inte så biligt tycker jag
 
30-40% billigare än svenska återförsäljare på det jag beställde.. de verkar dock ha en konstig algoritm för att beräkna fraktavgiften.. för mig blev det billigare att dela upp frakten istället för att skicka allt samtidigt
 
vart sugen på möbler till badrummet
 
Jag har handlat det var inga konstigheter alls. Använder Google Translate när jag kommunicerar med dem känns mycket enklare så får snabb återkoppling.

Undra om man kan köpa såna hära säker vatten boxar från grohe, eller om det är svensk grej. Dessa tar rörmokare 10-20k för och är svindyra tycker jag för någon skitgrej egentligen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.