Åsa Lund
Men Admin kanske kan hjälpa dig att ta bort denna följare?
Man ska ju inte behöva ta bort sin profil och sedan starta om för att bli av med sådana typer.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Det gör ju ingen skillnad. Du kan följa även utan att använda den funktionen. Det är bara att söka på användarnamnet så dyker alla inlägg upp i kronologisk ordning.
 
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
att bli av med sådana typer.
"Sådana typer"? Vet ni något som inte jag vet? Har ingen större koll på "följafunktionen" men är inte syftet att man lättare ska kunna läsa det som någon man "finner intressant" skriver? Ungefär som man följer en tråd vars ämne intresserar en? Varför ska man "vilja bli av" med "sådana". Jag blir snarare smickrad om någon tycker det jag skriver är läsvärt.
 
D Daniel 109 skrev:
Det gör ju ingen skillnad. Du kan följa även utan att använda den funktionen. Det är bara att söka på användarnamnet så dyker alla inlägg upp i kronologisk ordning.
Det gör väl visst skillnad, "följaren" får ingen notis om att jag skrivit och jag slipper känslan av att ha en "följare".
 
  • Gilla
ådal
  • Laddar…
A
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Det gör väl visst skillnad, "följaren" får ingen notis om att jag skrivit och jag slipper känslan av att ha en "följare".
Jag har ett antal... vet inte riktigt vad som är tanken bakom detta, men det är roligt med folk som tycker om det man skriver eller lägger hit..

Vill man bli av med vissa så borde det gå..
 
  • Gilla
Åsa Lund och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.