Hej.

Finns det någon motsvarighet till Rinkabyrör i Sthlm's trakter (söder om sthlm)?

Det jag är ute efter är PEX-rör samt tillbehör till dessa.

Lokalhandlarna har en del prylar men priserna hos dessa är på tok för höga.
 
eestere skrev:
Hej.

Finns det någon motsvarighet till Rinkabyrör i Sthlm's trakter (söder om sthlm)?

Det jag är ute efter är PEX-rör samt tillbehör till dessa.

Lokalhandlarna har en del prylar men priserna hos dessa är på tok för höga.
Näe det gör det inte egentligen.

Har du bra avtal eller är en god förhandlare kan du dock handla tex pexrör till samma priser som i nätbutikerna lite överallt. Jag har tex handlat min billigaste Wirsbopexrulle på Fredells av alla ställen....

Enklast är väl att handla på någon av nätbutikerna för att få hem prylarna?

Badrumsinredning badrumsinredningar badrumsmöbler badrumsporslin Svedbergs
RINKABY RÖR AB : webbutik
VVS, VA, Bad, KÖK, Toalett, avlopp dränering pellets Välkommen till
 
>> Enklast är väl att handla på någon av nätbutikerna för att få hem prylarna?

Håller med, det är enkelt.

Men det är osannolikt att stora och billiga butiker alltid ligger ljusår från hemmet.
 
eestere skrev:
>>

Men det är osannolikt att stora och billiga butiker alltid ligger ljusår från hemmet.
Ok. Jag håller med om att det är osannolikt.

Nu när vi och sannolikhetsläran är överens om att det faktiskt finns en Rinka-liknande butik i Stockholm kanske vi kan kasta tärning eller spå i kaffesump för att lista ut var den ligger?;)
 
Vet inte hur priserna ser på hos rördoktorn (tror de heter så) nere vid Mio möbler i Haninge. Men riktig firma är det iaf som vet vad de säljer och har det mesta om jag fattat rätt. Är det då mindre partier eller bråttom kan det ju vara ett alternativ. Även om jag oxå skulle vilja se ett rinkaby söder om Stockholm.
 
snuttjulle skrev:
Även om jag oxå skulle vilja se ett rinkaby söder om Stockholm.
Rinkabyrör ligger faktiskt söder om Stockholm (Kristianstad) ;)
 
Kan bara tipsa om Bynor.se
Ganska färska på nätet, men en otrolig servicekänsla - och som till skillnad till Rinkaby gärna hjälper till med lösningar.

Har själv handlat där några ggr och är toknöjd.

Sen att deras "policy" är att alltid vara billigare än Rinkaby gör ju inget.....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.