Har en Candy DUO i ett Attefallshus. Ugnen blir inte varm men allt annat fungerar. Två tekniker har varit ut och tittat på det, men ingen lösning finns. Det finns inte ens reservdelar att ta på trots att maskinen är bara 18 månader gammal.

Ja ja. Då är det bara att byta ut den.

Den sitter i en plats som är 60 x 86 cm.

Men hur ska man göra? Jag hittar ingen integrerad lösning. Två enheter verkar ta för mycket plats eftersom de flesta kompakta vitvaror är 45 cm höga.

Finns bara ett skåp i huset som är 60 cm bredd.

Vad har ni för idéer?
 
  • Candy DUO kombinerad diskmaskin och ugn inbyggd i ett köksskåp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A
JRo1976 JRo1976 skrev:
Har en Candy DUO i ett Attefallshus. Ugnen blir inte varm men allt annat fungerar. Två tekniker har varit ut och tittat på det, men ingen lösning finns. Det finns inte ens reservdelar att ta på trots att maskinen är bara 18 månader gammal.

Ja ja. Då är det bara att byta ut den.

Den sitter i en plats som är 60 x 86 cm.

Men hur ska man göra? Jag hittar ingen integrerad lösning. Två enheter verkar ta för mycket plats eftersom de flesta kompakta vitvaror är 45 cm höga.

Finns bara ett skåp i huset som är 60 cm bredd.

Vad har ni för idéer?
candy duo servar centralservice i osby de har tekniker över hela ytan.
 
  • Gilla
JRo1976
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
candy duo servar centralservice i osby de har tekniker över hela ytan.
Tack men de har redan varit och tittat på maskinen. De har kommit till slutsatsen att den går inte att reparera. Jag kommer att få pengarna tillbaka under reklamationsrätt, vilket är trevligt, men inte löser problemet att jag vill ha både ugn och disk huset
 
Höghus Höghus skrev:
Uppgradera till en Candy Trio?
[länk]

/Höghus
Ja kanske. Vi förlorar mycket bänk yta dock.
 
En SMEG SF4104MCN och en Fisher & Paykel DD60SCHX9 ser ut att få plats inom dina mått.

/Höghus
 
Höghus Höghus skrev:
En SMEG SF4104MCN och en Fisher & Paykel DD60SCHX9 ser ut att få plats inom dina mått.

/Höghus
Ja jag var inte på samma linje men tyvärr behöver både ugnen och disken en skiva att stå på. Tillsammans är de 45+41 cm = 86 cm och då har jag inte plats för en skiva emellan. Jag skulle behöva hitta en ugn med höjd som är bara 40. Då hade det varit perfekt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.