Säljer 8st Nobö-element (nypris 1600-2000/st) enligt bilderna efter en bergvärmeinstallation. Alla med termostat enligt bild. Jag säljer även tillhörande styrenhet (för app-styrning) Nobö Hub (nypris 1400:).
400V.
Allt inköpt hösten 2017.

Pris: Bud!
Hämtas i Huskvarna/Jönköping
Åtta vitmålade Nobö-element på golv mot blå vägg med termostater synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nahaufnahme eines Nobö-Heizelements mit sichtbarem Thermostat und Gradmarkierungen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild på en vit Nobö elektrisk värmeelementsetikett med modellbeteckning och tekniska specifikationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild på etiketten av ett Nobö-element med typbeteckning och specifikationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nobö elektriskt element med uppgiftsetikett, 400V, vit, IP24, tillverkad i Norge.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild på en Nobö elektrisk värmeelements etikett med modell och specifikationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Baksidevy av ett vitt Nobö-element som visar typ, modell och el-specifikationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Detaljbild av en vit Nobö-elektrisk värmeelementetikett som visar modell, typ, spänning och tillverkningsinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild på etiketten av en vit Nobö elektrisk radiator med typbeteckning och tekniska specifikationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Svalt intresse här... :)
Ingen som behöver lite värme?
 
jag hade köpt om dom var 240v
 
H Hetofestlig skrev:
jag hade köpt om dom var 240v
Jag tror väl att de går driva med bara 240V? Nu är jag ute på tunn is dock. Dock så går de väl ej på full effekt då. De har varit i kopplade med 2 faser + jord. Men här behöver någon med kött på benen komma och bekräfta mitt svammel..
 
Nu har jag hunnit bli tipsad om ADAX element vilket bygger på öppet API. Passar ännu bättre då jag ska integrera det med min styrprocessor hemma. Tack ändå.
 
A arowe17 skrev:
Säljer 8st Nobö-element (nypris 1600-2000/st) enligt bilderna efter en bergvärmeinstallation. Alla med termostat enligt bild. Jag säljer även tillhörande styrenhet (för app-styrning) Nobö Hub (nypris 1400:).
400V.
Allt inköpt hösten 2017.

Pris: Bud!
Hämtas i Huskvarna/Jönköping
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
Hej. Jag är intresserad av Nobö Hub som du har. Kan jag köpa den separat?

Mvh Lars
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.