Hej
Har investerat en kity 635 plan och rikt idag, men det saknades en manual till den, som om nån vänlig själ har en eller vet var jag hittar nån, gärna då på engelska

MVH Stenis
 
  • Kity 635 plan- och rikthyvelmaskin utan manual, placerad i arbetsrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
ducati900 ducati900 skrev:
Hej
Har investerat en kity 635 plan och rikt idag, men det saknades en manual till den, som om nån vänlig själ har en eller vet var jag hittar nån, gärna då på engelska

MVH Stenis
Lite sen på bollen här kanske, men har du hittat en manual? Tror jag har en på landet annars som jag kan leta upp och fota.
 
  • Gilla
ducati900
  • Laddar…
D eidlert skrev:
Lite sen på bollen här kanske, men har du hittat en manual? Tror jag har en på landet annars som jag kan leta upp och fota.
D eidlert skrev:
Lite sen på bollen här kanske, men har du hittat en manual? Tror jag har en på landet annars som jag kan leta upp och fota.
Ja men jäklar så skoj, nej inget vettigt faktiskt, jätte hyggligt av dig och ja du får jätte gärna foto av den, men ta det när du har tid och lust, tack snälla
 
  • Gilla
ducc1
  • Laddar…
Hade både på FR/DE/EN och svenska.. Skickat PM.
 
  • Gilla
breakman
  • Laddar…
D eidlert skrev:
Hade både på FR/DE/EN och svenska.. Skickat PM.[/QUOTE
Hej jag skulle väldigt gärna få ta del av din avfotade manual till Kity 635 om det är möjligt. Fick en sådan hyvel men helt utan några instruktioner överhuvudtaget.
Skulle vara väldigt tacksam om du kunde kontakta mig om detta
 
  • Gilla
ducc1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.