fMUkrp9Q-768x1024.jpg

https://burbagemaskin.se/burbage_products/borrmaskin-3/

Jag fick precis samma habegär när jag såg den här, som när jag hittade ett våffeljärn med fyra luckor i källaren på Metropol. Fast skillnaden är att jag fattar hur man använder ett fyrdubbelt våffeljärn och att det fyller en funktion på en frukostbuffé. Men det här monstret? Hjälp mig.
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
[bild]

[länk]

Jag fick precis samma habegär när jag såg den här, som när jag hittade ett våffeljärn med fyra luckor i källaren på Metropol. Fast skillnaden är att jag fattar hur man använder ett fyrdubbelt våffeljärn och att det fyller en funktion på en frukostbuffé. Men det här monstret? Hjälp mig.
?

Spindeln längst till vänster har du till att röra ihop de torra ingredienserna i våffelsmeten.
Nästa har du när vattnet åker i.
Den tredje till fettet.
Den fjärde vispar grädden till våfflorna.

Så jag skulle ha den om jag hade den till frukostbuffén..
 
  • Haha
Tule54 och 5 till
  • Laddar…
En sån maskin är bra när du serietillverkar något.
Typ ska först göra 8 hål, sen ska det försänkas.
Sen vidgas på andra sidan..
 
I stället för att byta verktyg 4 gånger för varje bit flyttar men bara till nästa spindel, typ.
Fast bäst är den till frukostvåfflorna med grädde.

Protte
 
Ungefär som att jag har tre handmaskiner.En att borra, en att försänka och en att skruva med. Fast enormt mycket ballare och mer chucknorrisigt. Får önska mig den i julklapp.
 
Mikael_L
Eller borra alla cylindrarna i ett 4-cylindrigt motorblock samtidigt. :rofl: :cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.