Hej

Nåfgon som har någon bra/snygg ide på ett insydsskydd ska var ca 1600 hög och 3000 bred. Lägg gärna in biler om ni har!
 
Dregen skrev:
Hej

Nåfgon som har någon bra/snygg ide på ett insydsskydd ska var ca 1600 hög och 3000 bred. Lägg gärna in biler om ni har!

Det finns färdiga spaljéer med olika mått, t ex 1800x1200 - jag tror att de finns också på de vanliga byggkedjorna numera som Bauhaus t ex. Du kan t ex kombinera tre sådana och få ett insynsskydd med höjden 1800 och längden 4600. Alt. köpa två stycken, vända dem ett halvt varv och få skydd med höjden 1200 och längden 3600. Sätter du sedan, som jag gjort, vildvin som du låter klättra, så får du ett jäkla snyggt insynskydd redan nästa år...
 
Ska insynsskyddet vara på en altan eller ute i en trädgård?
 
Esox, förstod inte varför du skulle låta VILDSVIN klättra på insynsskyddet, så kan det gå när man är trött :)

Jag har åxå tänkt ha nån sorts klängväxt på mitt insynsskydd så jag borde reflekterat över det. :) Men VILDVIN kanske är bra. Vill man ha nått som växer utav bara fan så ska man ta humle. Somna inte för nära humlet bara, risken är att du växt fast när du vaknar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.