Har du en Trådfri led-friver i fritidshuset kan det vara bra att komplettera med en strömbrytare eller rycka sladden.när du lämnar.
Vår köksbelysning stod och lös för sig själv efter att det varit några strömavbrott.

/Höghus
 
BirgitS
Numera kan man ställa in i appen vad som ska hända när strömmen kommer tillbaks efter ett avbrott, lysa eller samma läge som innan avbrottet (åtminstone i Apple-appen).
 
Ingen app, ingen gateway. Bara en dimmerknapp för att slå av och på.

/Höghus
 
Höghus Höghus skrev:
Har du en Trådfri led-friver i fritidshuset kan det vara bra att komplettera med en strömbrytare eller rycka sladden.när du lämnar.
Vår köksbelysning stod och lös för sig själv efter att det varit några strömavbrott.

/Höghus
Även jag har råkat ut för detta ett antal gånger. Min "lösning" har varit att dimma ned max innan avfärd då drivern sitter lite besvärligt till för att rycka strömmen.
 
D DejvidK skrev:
Även jag har råkat ut för detta ett antal gånger. Min "lösning" har varit att dimma ned max innan avfärd då drivern sitter lite besvärligt till för att rycka strömmen.
Tror jag skall komplettera med Nexa fjärrbrytare. De verkar vara avstängda när strömmen kommer tillbaka.

/Höghus
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.