Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 39 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"

Gah! läste inte sista ordentligt. :rolleyes:

Fråga 2 är konstigt formulerad, rätt svarsalternativ är inte "komplett".
 
  • Gilla
flaxie och 1 till
  • Laddar…
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 84 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 120 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
 
harry73
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 122 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
Det gick väl bra:)
 
  • Gilla
MetteKson
  • Laddar…
Hur tolkar ni sista frågan?

Småhusens byggyta eller småhusen tomtyta?

/ATW
 
Jag reagerade också på tvåan, ett servitut handlar ju inte bara om vägar
 
  • Gilla
Markarbetaren och 3 till
  • Laddar…
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 25 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 142 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"

Jag regerade på att benämningen ”tomt” används frikostigt där (jag anser) det borde vara ”fastighet” istället. Alltså den gamla vanliga begreppsförvirringen på detta forum (och givetvis måste jag påpeka det :):)).
 
  • Gilla
KB-U och 1 till
  • Laddar…
P Plutus skrev:
Jag reagerade också på tvåan, ett servitut handlar ju inte bara om vägar
Det borde kanske stått. ”Vilket alternativ är ett servitut”

fråga 6 är inte helt 100. Det borde nog stått fastighet i stället för tomt.
 
  • Gilla
Markarbetaren
  • Laddar…
T
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 25 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 250 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"

:surprised:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 365 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
Fru Fortuna var med mig i några frågor. :love:
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 236 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.