Vi ska bygga hus och är helt stormförtjusta i Lyckan funkis.

Vad har ni för erfarenheter? *Är det värt att lägga till för vinkel??

Vill veta ALLT
 
Jag föreslår att du använder sökfunktionen, finns väldigt mycket diskussioner angående Lyckan Funkis.
 
Vi har byggt Lyckan Funkis och skall flytta in om 7 VECKOR....vad man längtar nu...vi har vinkel och som jag känner det skulle jag absolut inte vilja vara utan den...ger en större känsla av rummet....vi hade gjort den dubbelt så stor om vi fått för snickarn...man han ville inte......men det blir absolut in inbyggd altan utanför där vi förlänger vinkeln med samma tak som vinkeln.
 
Var inne i ett lyckan funkis UTAN vinkel idag och det jag kan säga är att man generellt tror att rummet är större när man tittar på ritningen än i verkligheten! Vinkeln är definitivt värdefull! Välj det! I detta hus, utan vinkel lär det bli trångt! Soffa och matplats sedan är det stoppfullt! Annars ett fint hus, (men kass planering i allrummet. Massor av dörrar!) Våra vänner bygger detta hus och det har följt bra standard med huset och upplägget väldigt ordnat. Allt har flutit på utan bekymmer.
Lycka till!

Köpt tomt.
Fått bygglov.
Beställt hus!
Inflyttning före jul!?!
 
Vi bygger också ett lyckan funkis. vi ska flytta in den 30 Juni.

Just nu är spacklingsarbetet påbörjat.

Kolla in vår hemsida så kan ni se bilder o följa processen.

Det är ett mkt bra hus. Bra planlösning, alldeles lagom stort och så är det snyggt.

lycka till.

:: Bunnies och Hunnies nya hus ::
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.