:DJag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 567 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 636 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 683 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 208 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
Märks att jag gått över till mer och mer spikpistol och skruvning. ;)
 
Är verkligen glasfiber vanligaste materialet i skaftet till hammare?:surprised:
Trodde det var vanligast med stål.
 
Rickard.
M mattoys skrev:
Är verkligen glasfiber vanligaste materialet i skaftet till hammare?:surprised:
Trodde det var vanligast med stål.
Läs frågan igen ;)
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 355 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 176 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Mats-S
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 776 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är riktigt bra för quizet "Vad kan du om hammare?"
Fallhammare kunde jag inte men bättre att gissa och få rätt än chansa och få fel.
Egentligen vet jag inte så mycket om hammare men lite minns man från gymnasiet då vi tillverkade en hammare för plåtarbete
Hade jag inte varit sportfiskare hade jag antagligen gissat fel på ounce…
 
M mattoys skrev:
Är verkligen glasfiber vanligaste materialet i skaftet till hammare?:surprised:
Trodde det var vanligast med stål.
På den frågan var det nära att jag svarade fel…
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 859 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 831 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.