Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 120 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 237 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 239 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 53 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 355 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
J
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 387 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
S
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 275 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 420 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 309 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 441 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 189 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
Jag skäms.:cry:
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 210 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 565 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"

Nog första gången som jag får alla rätt på ett quiz.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.