FC Bayern

Just nu håller jag på att bygga ett vedskjul så det skulle vara perfekt med några lättarbetad verktyg!
 
Svar FC Bayern München,

Frugan gav mig köpstopp gälande arbetsverktyg, trots att jag behöver dessa för fastighetsrenovering
 
Svaret är FC Bayern München.
Ibland så kommer det överraskningar i livet eller bara ett nytt kapitel.
En skilsmässa kan var just det, att helt plötsligt leta ny bostad nya möbler till barnen ett helt nytt liv helt enkelt.
Då mannen tar med sig sina verktyg och man står där med en plastlåda från Ikea med ett måttband hammare och lite skruv.
Då kan ett paket med sladdlösa verktyg vara ett tillskott i ensamheten.
 
FC Bayern München Logotyper för FC Bayern München och Einhell med texten "Gold Partner".

Jag står i startgroparna för att bygga om sonens bostadsrätt... Det ska byggas
sovalkov och en smart köksö efter hans egen design. Innan det har jag totalrenoverat mitt
eget hus med gott resultat. Bra verktyg är hela grejen för att lyckas! Lådan med verktygen
vore den bästa present till sonen som är smart, arbetsvillig, nyfiken och redo för att lära sig
att renovera på egen hand! Hoppas få överraska honom med Einhells sladdlösa verktyg som såklart
underlättar när man är nybörjare!
 
Tack alla tävlingsdeltagare! Det är roligt att så många är intresserade av att arbeta med bra verktyg. Vinnare den här veckan är @Serafim Dahl som lovar att sätta igång med en helrenovering där hemma. Grattis säger vi och ser fram emot bilder på projekten i forum!
 
  • Gilla
Camilla Almén och 2 till
  • Laddar…
Oj, det var oväntat! Man tackar och bugar! Det blir till att börja planera (och köpa några verktyg till), har inte vågat planera tidigare, men har drömt om att få igång en hel del förändringar.
 
  • Gilla
Charliescreek
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.