Svar: FC Bayern München

Motivering: om 2 veckor flyttar vi till hus, det en del att fixa och greja innan vårt första barn kommer i början på nästa år
 
Hej,

Svar: FC Bayern

Jag skulle gärna vilja vinna den här till min fru. Vi är separerade och bor på var sitt håll och jag tog med mig alla snickarverktyg då jag använder dem i min profession. Men det betyder ju inte att hon inte har behov av verktyg. En strålande present till henne som också fyller år nästa vecka.
 
FC Bayern

Min granne och bästa kompis jobbar på Hilti. Han har allt. Jag har inget. Med ett komplett Einhell kitt så ska jag visa honom vart skåpet ska stå!
 
Svaret är FC Bayern.

Jag håller på och startar en ombyggnad av ett gammalt uthus och förråd till ett större gästhus med kök, wc, dusch och många sovplatser - för om jag har förmånen att få barnbarn vill jag ha bra möjligheter för dom att stanna här lite längre. Huset är inte så stort att det kan bli mer än enstaka nätter. Ska bygga ihop med grabbarna, som snart börjar bli vuxna och då behöver vi bra verktyg istället för mina gamla slitna.
 
Bayern Munchen
Skulle vara superdunder med ett set från Einhell!
 
Svaret är Bayern München
Bor man i ett äldre hus behöver jag ALLTID olika verktyg.
 
FC Bayern München
Oj vad gott det hade varit att haft egna verktyg då mannen i huset alltid har första tjing på alla verktyg när jag behöver dem
 
Einhell är guldpartner med FC Bayern München.
woow som jag hade velat rocka loss med dessa vid vårt planerade fasadbyte .
/Leif
 
FC Bayern München
Jag jobbar som båtdyne och kapellmakare och behöver verktyg till både baksidor till dynor och kapellrör. Många kunder vill ha hjälp med det, och jag tycker det är trist att hänvisa eller att lämna in beställningar till en snickare eller till en som kan kapa kapellrör när jag själv vill göra hela jobbet.
 
Svar: FC Bayern München.

Bastuprojektet i stugan skulle helt plötsligt bli mycket mer möjligt med en sådan arsenal. För långt att dra skarvsladd dit och elverk har jag inget.
 
FC Bayern München
Skall påbörja renoveringen av en liten stuga i skogen. Avsaknaden av el gör att en uppsättning bra batteriverktyg är något som verkligen skulle underlätta projektet.
 
FC Bayern München skulle va riktigt kul att vinna detta verktygs set mina skruvdragare är riktigt slitna och inte ägt någon tiger eller sticksåg som är batteri driven mvh PercyD
 
FC Bayern München
Har precis köpt ett hus från 1800-talet och det enda verktyg jag har är en skruvmejsel som jag hittade efter ett inbrott i min bil. Detta set skulle vara en bra start!
 
FC Bayern München
Varför inte jag ???
 
FC Bayern München. Till skillnad från alla villaproffs här så bor jag i en brf och mina verktyg kan jag räkna på en hand. Ska snart rikta om golvet, Lägga nytt golv och ett par andra renoveringar. Det här hade ju hjälpt en på traven minst sagt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.