Svar: Einhell är Guldpartner till fotbollslaget FC Bayern Munchen

Motivering: Vi har just rest en husstomme, men kommer vara tvungna att göra så mycket arbete som möjligt själva p.g.a. vår ekonomi. Om vi hade dessa verktyg skulle vi kunna lägga dessa pengar på byggmaterial i stället.
 
Svaret är att Einhell är Guldpartner till FC Bayern München.

Motivation är att vi som nyblivna husägare från en tillvaro i hyresrätt behöver allt och vad hade suttit bättre än verktyg utan sladd för proffs. Men då har jag ingen ursäkt för att misslyckas?
 
Svar: Einhell är partner till FC Bayern München.

Motivering:
Utöver den självklara motiveringen att det hade varit trevligt med bra verktyg hemma (där maskinparken kan utökas på närmsta byggvaruhus), skulle dessa verktyg komma till användning både i hemmet och när jag ska hjälpa min svåger i sommar med allt från att bygga trädäck till friggebod!
 
Svar: FC Bayern München.

Tyska produkter känns trygga,
från München ja, det vill jag mena
med dessa jag snart torde bygga
min egen Allianz Arena
 
FC Bayern

Vi jobbar i princip jämt med någonting på huset, så det vore en perfekt vinst för oss!

Vänligen Stefan Oszak Bengtsson
 
FC Bayern Munchen


Jag har i mitt hus behov av verktyg i alla dess former då det är mitt första hus. Det skulle underlätta hemfixet något otroligt
 
FC Bayern München
Vill slippa en gård med härvor av sladdar
Med risk att man snubblar o kroppen kvaddar.
Hundar, & gräsklipparen tuggar i sig allt
o det gäller att säkra upp o hålla huvudet kallt.
Sladdarna ser ut som ormbolik
Kidsen som är rädd ger upp ett skrik.
Tänk vilken dröm att ha proffsiga maskiner
när vi bygger uteplats som sedan i i solen skiner,
byta brädor på kåken kommer gå som en dans när man slipper sågen med sin långa svans.
Vi bygger tillsammans mannen o jag
Tillsammans med sladdlösa verktyg blir vi ett vinnande lag.
 
FC Bayern München
Det finns alltid projekt men grannen börjar tröttna på att låna ut sina verktyg...

/Rophphe
 
Einhell är sponsor åt FC Bayern.
Jag vill vinna verktygen eftersom det skulle passa jättebra inför kommande badrumsrenovering som "måste" vara färdigt innan slutet på mars då vi verkar få tillökning i vårt hushåll!
 
FC Bayern München

Till friggeboa ränner jag
När jag vill få nå’t gjort
Med enkla grepp och snabba tag
fixar Einhell grejen lätt och fort
 
FC Bayern München

Bygger garage och har varken sticksåg eller tigersåg! Rätt verktyg är en förutsättning för ett bra jobb ;)
 
Hej naturligtvis FC Bayern Munchen.
Behövs bra verktyg till en gammal tafatt kvinna. Kanske jag kan klara lite själv med bra instruktionsböcker. Hälsningar Gunilla
 
Svar: FC Bayern München

Då vi idag saknar en sladdlös verktygssats hade varit kanon till de renoveringar av barnrum som snart ska påbörjas!
 
Svar: FC Bayern München

Som pensionär skulle det vara skönt att slippa tänka på massa sladdar då sommartorpet ska renoveras.
 
FC Bayern München

Med en liten stuga som snart ska rivas och ersättas av en ny så gör det lite ont att titta på alla framtida utgifter. En liten lättnad i form av verktyg som behövs men inte behöver läggas bland minusposterna hade varit ett härligt tillskott.

Mvh Tomas
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.