Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 627 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Efter att ha gjort testet ett antal gånger så fick jag slutligen alla rätt, och därmed är min licens klar och jag kan tryggt koppla el till alla potentiella kunder:cool:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 627 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 717 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 738 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 857 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 862 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Och era kommentarer är..?.?..?
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 911 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 922 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
S
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 924 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"

Pinsamt annars :)
 
  • Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Bronken
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 944 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Anti-jante-lags utrop: Den var lätt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.