Hej!

Min köksblandare (Mora, vet ej nr men bifogar bild) är väldigt trög. hur gör jag för att öppna den för att rengöra o smörja?

tack på förhand,
Anna En Mora köksblandare monterad på en diskbänk, kromad design, med en bakgrund av gråa kakelplattor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Filmen ovan är bra, titta på den så får du en bra och tydlig genomgång. Om kranen inte läcker någonting räcker det sannolikt med att smörja med armaturfett. Tex det här. Det säljs på de flesta byggvaruhusen även om varumärke och förpackning självklart kan skilja.
 
  • Gilla
Anna Lithander
  • Laddar…
Tusen tack för ditt svar, nu kommer jag kunna fixa rengöring o smörjning!!

Anna



Dheri Dheri skrev:
Filmen ovan är bra, titta på den så får du en bra och tydlig genomgång. Om kranen inte läcker någonting räcker det sannolikt med att smörja med armaturfett. Tex det här. Det säljs på de flesta byggvaruhusen även om varumärke och förpackning självklart kan skilja.



Dheri Dheri skrev:
Filmen ovan är bra, titta på den så får du en bra och tydlig genomgång. Om kranen inte läcker någonting räcker det sannolikt med att smörja med armaturfett. Tex det här. Det säljs på de flesta byggvaruhusen även om varumärke och förpackning självklart kan skilja.
 
  • Gilla
Dheri
  • Laddar…
T tergo skrev:
kolla mora temp ess byte av kolv och insats inuti blandaren - YouTube

Superbra, jättetack!!!
 
  • Gilla
tergo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.