Har tänkt köpa en stjärnhimmelslampa till min son men vet inte vad jag ska välja. Vad jag kan se så är det samma lampa som säljs överallt och med omdömen att den ofta går sönder relativt snabbt och alla affärer som säljer den verkar ha dåliga omdömen vad gäller kundtjänst.

Så undrar om det finns någon som kan hjälpa mig med följande

1) lyckats hitta en annan lampa som faktiskt känns som bra kvalitet
Eller 2
2) köpt den där lampan som verkar vara sisådär, fått problem med den och då mött en kundtjänst som faktiskt var bra.

Fick väldigt bra hjälp förra året när jag hade samma problem med att hitta "rätt" ledslinga till dottern så hoppas jag kan få lika bra tips nu.
 
Vet inte om det är ett allternativ för dig, men vi köpte grabbarna varsit gosdjur med en inbyggd stjärnhimmelsgrej i ryggen på vad jag tror var en delfin.

Dom var med om massor med stryk, dom lekte ju med dom när dom inte skulle sova, användes i kanske 2 år, bytte aldrig batterier i dom, höll för evigt.

Kunde visa fasta stjärnor, vandrande stjärnor och spela lugnande musik.

Men som sagt, vet inte om du söker något mer som en fast lampa.

Hand håller ett mjukdjur i form av en igelkott kopplat till en stjärnhimmelprojektor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
G ekaa88 skrev:
Vet inte om det är ett allternativ för dig, men vi köpte grabbarna varsit gosdjur med en inbyggd stjärnhimmelsgrej i ryggen på vad jag tror var en delfin.

Dom var med om massor med stryk, dom lekte ju med dom när dom inte skulle sova, användes i kanske 2 år, bytte aldrig batterier i dom, höll för evigt.

Kunde visa fasta stjärnor, vandrande stjärnor och spela lugnande musik.

Men som sagt, vet inte om du söker något mer som en fast lampa.

[bild]
Tack för tipset men sonen är 9 så mer en fast lampa.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.