raveper raveper skrev:
Hur känner du dig själv så här efteråt? Tänk att vara så jobbig att folk väljer att spela död.
Känns förjävligt :oops:
 
SnällKyckling Kycklingen skrev:
Känns förjävligt :oops:
Jag tycker att du har gjort något fantastiskt, så mycket glädje du spridit tack vare denna tråd

Gubbjäveln kan väl svara att han inte vill ha jobbet.
 
  • Gilla
  • Älska
MagicFingers och 3 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
Hur fan drog du slutsatsen att han var död från första början?
Svarar man inte på ett mess inom två minuter är det kanske den naturliga slutsatsen numera? :surprised::rolleyes:
 
Den här tråden blev just episkt rolig :crysmile::crysmile::crysmile:.

@Kycklingen, kan du inte vara likadan mot Skatteverket? :crysmile::crysmile::crysmile::rofl::rofl:
 
  • Haha
  • Gilla
johannes2k och 3 till
  • Laddar…
Äh.. hantverkare har en tendens att "försvinna" spårlöst ibland.. oavsett om man är en "jobbig" kund eller ej.

Störigt som f-n då man på något vis alltid hoppas att de kan vara "raka" i sin info istället för att bara ignorera/försvinna.. har de inte tid, kunskap, ork eller något har hänt - ja då är det bara för dem att bita i det sura äpplet och säga det direkt!

Visst kunden kanske blir sur.. men det kommer man ganska snabbt över så länge man blir informerad och kan göra ett val (om man har tid o vänta, vill vänta eller möjligen försöka leta efter annan hantverkare).. gentemot om de håller sig undan och man vet det.. och man tvingas jaga dem.. blir irriterad.. ödsla tid och så visar det sig bli pannkaka av allt i slutänden iaf.

I DITT fall hade jag helt klart tagit mitt ärende någon annanstans,.. vill de inte ha jobb - ska de inte ha jobb! Bara tragiskt när de är villiga att kasta sitt företags rykte i soptunnan bara för att de inte vågar prata med en kund.

Lycka till därute.. finns många duktiga hantverkare.. gäller bara att hitta någon (och rätt!)
 
  • Gilla
SnällKyckling
  • Laddar…
Tack snälla ni för dem fina kommentarerna :). Ja det är väl inte så svårt att bara skriva ett meddelande att man inte är intresserad. Kändes som mina tidigare ex som slutade höra av sig från ingenstans (ghostad).
 
SnällKyckling Kycklingen skrev:
Tack snälla ni för dem fina kommentarerna :). Ja det är väl inte så svårt att bara skriva ett meddelande att man inte är intresserad. Kändes som mina tidigare ex som slutade höra av sig från ingenstans (ghostad).
Jag anar ett mönster här.:)
 
  • Haha
J Vos och 1 till
  • Laddar…
SnällKyckling Kycklingen skrev:
Tror du det finns någon chans att han lagt ordern innan han dog? Hur ska jag göra då, har inte hjärta att ringa hans kärring och bara "Hej, jag beklagar sorgen men till något viktigare tror du din man beställde luckorna innan han dog?". Känns väldigt kallt.
trodde han gjorde kök?? Eller va han bara snickare?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.