Knäskyddsfickan är förstärkt med CORDURA®-stretch utvändigt och stretch invändigt för ökad rörlighet.

Är verkligen i behov av ett par ordentliga snickarbyxor. Har en hel del renovering kvar i huset och alltid olika projekt igång, vore fantastiskt kul att få prova ett par högkvalitativa byxor från Blåkläder!
 
Cordura kallas de tyg som förstärker.
Jag håller just nu på att bygga mitt andra hus och varje minut jag får över funderar jag hur mitt tredje hus ska se ut. Vore riktigt tidseffektivt att vinna snickarbyxor, så slipper jag lägga tid åt att fundera vilka jag ska ha här näst, nu när mina börja va väldigt slitna!

önskar vinna dam-storlek 36.
 
Svar: CORDURA®-stretch
Jag håller på att renovera om mitt nyinköpta hus - ett renoveringsobjekt. Just nu mitt i att dränera om allt ytskikt ska också bytas ut inomhus. Så ett par ”rediga” arbetarbyxor skulle vara fantastiskt
 
Svar: CORDURA®-stretch
Motivering: Har detta år förbrukat två par arbetsbyxor av så att säga, bättre kvalitet. Börjar nu tappa hoppet om arbetsbyxor över tusenlappen och överväger istället att köpa fler men av sämre kvalitet. Då blir man inte lika besviken när grenen går sönder eller när knäskydden släpper i sömmen. Kanske dessa byxor kan vara något att satsa på:D....
 
Svar: CORDURA®-stretch
Jag håller på att renovera mitt nyinköpta hus - ett renoveringsobjekt. Just nu mitt i att dränera runt huset allt ytskikt ska bytas ut inomhus, nytt kök, nytt badrum. Det allra mesta ska göras själv. Så ett par ”rediga” arbetsbyxor vore fantastiskt
 
Svaret är: Knäskyddsfickan är förstärkt med CORDURA®-stretch.
Motivering: Det är alltid skönt med en bra byxa när man ska fixa en hel dag.
 
Svar CORDURA®-stretch utvändigt och stretch invändigt för ökad rörlighet.
Ett par nya snickarbyxor skulle passa bra när vi nu åter kan träffas i min snickagrupp Supersnickarna.
Örjan Comstedt
O.com@comstedt.eu
 
Knäskyddsfickan är förstärkt med CORDURA®-stretch.
Som takläggare och solelsmontör, eftersträvar vi optimal komfort och funktionalitet, för att underlätta vårt arbete.
Denna byxan lever definitivt upp till våra förväntningar, och över till och med!
Med ventilation stretch och genomtänkta detaljer, ger det ett ojämförbart mervärde för våra killar, världsklass!
 
Knäfickorna är förstärkta med CORDURA®-stretch utvändigt och stretch invändigt.
Jag ska sätta upp viltstängsel runt en plantering i skogen och behöver ett par nya praktiska hantverkbyxor som är lätta och smidiga.
 
Knäfickorna är i CORDURA stretch. Jag är en 56 årig tant som tänker att det skulle vara så coolt med riktiga byggarbyxor nu när vi ska bygga om stugan
 
För två år sedan träffade jag på min klasskamrat från mellanstadiet. Då hade han levt ett eländigt liv i 40 år pga social fobi och som nyligen konstaterats, Asperger syndrom. När vi träffades nu så tränade han styrkelyft och crosstrainer varje dag. Det hann han inte med att göra så länge till för eftersom jag har en adhd-personlighet så hittar jag på nya projekt hela tiden och han ville vara med där. Numera har han tränat upp sig till en riktig bra snickare. Se bilden på köksön. Inte illa för honom vars tumme nyligen satt mitt i handflatan. Vi är nu båda 66 år och vi är sambos. Han har inte några bra arbetsbyxor ännu.
Knäskyddsfickan är förstärkt med CORDURA®-stretch utvändigt och stretch invändigt för ökad rörlighet.
 
  • Hemsnickrad köksö av trä med hyllplan i ett kök, reflektion av en persons självförbättring genom snickeri.
  • Gilla
Stefansod68
  • Laddar…
Fickan är gjord i CORDURA®-stretch. Jag skulle ha stor nytta av byxorna på vårt nybygge.
 
CORDURA®-stretch

Mina nuvarande snickarbyxor sprack när jag slipade garagegolvet så de ser nu ut som ett par slitna jeans:crysmile:. Nya hade suttit fint!
 
CORDURA® Stretch heter materialet och med tanke på hur jäkla tåligt cordura är så finns en risken att jag använder dom lika mycket till att snickra som när man vandrar i skogen!
 
CORDURA®-stretch Är materialet.
Svärmor blir glad om jag vinner då hon börjar bli trött på att laga mina gamla arbetsbyxor.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.