Svar: svart och vit

Då vi haft besök av någon skum typ runt huset så vore det fantastiskt att kunna se vad det är för filur :)
 
Hej,

Kameran finns i svart och vitt.

Vi behöver kameran eftersom vi bor ca 2mil från stan, alltså alldeles för långt för att polis ska hinna på plats vid behov men tillräckligt nära för att illvilliga människor hittar hit.
När min man arbetar oregelbundna tider och man inte alltid är säker på om det är han eller någon annan som kommer in på uppfarten vore det också skönt att kunna kontrollera via kameran.

Tänk att man blir så nojig när man blir mamma?!
 
Svar: Vit och Svart


Motivering: För att slippa öppna när svärmor kommer förbi. :D
 
Kameran finns i färgerna svart och vit.
Detta vore ju toppen, varit inbrott hos en granne så denna skulle få en att känna sig säkrare
 
Svart och vit.

Jag och min sambo har precis köpt vårt första hus och har faktiskt kollat runt vad det finns för alternativ på marknaden så det här skulle vara perfekt för oss. Det verkar vara ett bra alternativ till konkurrerande hemlarmsföretag och känns bra att kunna ha kontrollen själv.
 
Svar= svart & vit
Vill få filmbevis om grannens hund stjäl våra gummitoflor från vår altan om kvällarna
 
Svart och vit med alla stöldligor som härjar runt kan det vara bra att ha lite extra uppsikt
 
Svar: Svart och Vit
Jag skulle sätta upp kameran hos min mor. Hon har länge sagt att hon skulle behöva något för säkerheten i sitt hus. En kamera uppsatt skulle göra att min mor känner sig mycket tryggare i huset hon bor i.
 
Fråga: Vilka färger finns den här kameran i? Kameran finns i svart och i vitt.

Motivering:
Efter husköp där mycket krånglat (mycket har gått bra också) så vore den extra tryggheten av att kunna hålla ett öga på hemmet när båda är på jobb i annan stad väldigt behaglig. Funderingarna på vilken kamera vi skulle vilja ha har gått varma och möjligheten att testa Ring vore fantastisk.
 
J
Svart och vit.

Vi ska snart åka på semester för första gången sen vi skaffade våra 2 katter och är lite oroliga för hur det ska gå för busarna. Med kameran skulle vi kunna se att de har det bra där hemma medan vi är borta.
Två katter som myser tillsammans på en filt i en soffa.
 
Svar: Vit & Svart.

Pryltokig familj med garaget fullt av värdefulla motorleksaker och maskiner. Jobbar ofta sena kvällar och ibland nätter då mina tre grabbar får klara sig ensamma hemma. Övervakningskameran skulle både skrämma tjuven och ge mig den trygghet jag saknar när jag med dåligt samvete åker på akuta jobb. Hoppas på världens bästa fredagsöverraskning!
 
En familj som bor i en villa
om banditer och bus tycker illa.
Att få koll på bodar och gård
Inte lämna allt i tjuvarnas vård,
skulle bortresta nerverna stilla.
 
Svart och vit.

Motivering:
Med en mörkare tid på intåg där mina egna ögon inte alltid ser, skulle det vara skönt att veta att det finns något som ser.
 
En familj som bor i en villa
om banditer och bus tycker illa.
Att få koll på bodar och gård
Inte lämna allt i tjuvarnas vård,
skulle bortresta nerverna stilla.[/QUOTE]

Svart och Vit såklart
 
Tack till alla deltagande medlemmar! Det är många som vill känna sig trygga i sitt hem, det vore ju en självklarhet kan man tycka, men ibland behövs lite extra åtgärder. Vinnare denna vecka är @bece som, förutom att känna sig trygg i hemmet, vill kunna stilla sin hemlängtan när han inte är där. Grattis säger vi!
 
  • Gilla
bece
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.