Svar: Finns att fås svart och vitt.

Denna skulle användas att för att övervaka infarten och speciellt runt garaget.
På sommaren står huset tomt när vi bor ute vid sommarstugan och då vore det perfekt att veta vad som händer i stan.
 
Svaret är svart och vit
Vad kan vara smartare än en smart säkerhetskamera när man vill skydda sina ägodelar.
 
Färger är svart och vitt, skulle vara underbart att ha en sådan på fasaden så man kan hålla lite kolla.
 
Den finns i vit och svart!

Skulle gärna vinna denna då vi precis köpt vårt hus och sambon är lite orolig för att vara själv i huset när jag jobbar sena kvällar och nätter! Det skulle nog kännas väldigt mycket säkrare då!
 
Svar: Den finns i svart och vitt.

Jag vill vinna för vi behöver en kamera till vår trädgård så vi kan se vilka grannkatter som bajsar och kissar på våra utemöbler.
Dessutom är designen på kameran formidabel.
 
Svart och vit.

Jag hade en kompostomröre (aka ankare/svärd/lina/pil enligt min 3åring) som gjorde underverk med min varmkompost. En dag var den borta. Min son svor på att han inte tagit den, och då återstår ju endast att någon smugit sig in på tomten och stulit den.

Vore fantastiskt att vinna denna kamera så att jag kan fånga tjuven på bar gärning när denna försöker stjäla min nya kompostomrörare, att få skrämma slag på rådjuren som kommer för att smaka på mina tulpanlökar, att fräsa åt grannkatten som tror att min blomrabatt är deras personliga toalett och att få berätta för granntjejen att sonen tyvärr inte kan komma ut och leka då vi inte är hemma.
 
T
Svar: Svart och vitt.

Jag har ett jobb som gör ser jag är ganska utsatt. Skulle kännas tryggt att ha en kamera på huset.
 
Svart och vit. Jag bor ensam mestadels och här är mörkt omkring. Jag har rörelsestyrd entrelampa och blir orolig när den plötsligt tänds. Det sker ganska ofta. Vore underbart med en kamera som visar vad som rör sig runt huset. Jag önskar mig en vit.
 
Svar: Finns i svart och vitt utförande

Jag har sommarstuga på Åland. Därför skulle det vara smidigt att kunna se vad som händer där.
Skönt att ha mer löpande kontroll av läget.
 
Svar: Den finns i svart och vit färg.

Om jag vinner skulle jag montera kameran hemma hos min mamma för att kunna ”bevisa” och lugna henne om att ingen har varit inne i hennes hem och flyttat eller tagit oväsentliga saker så som spagetti, stearinljus eller liknande.
 
Svart och vit.


Vi bor på en gård som ligger lite avsides med få grannar. Det hade varit betryggande att kunna ha koll på gården när vi är på jobb och förskola. Jag är också lite nyfiken på hur ofta höken sitter på lagårdstaket och spanar på hönorna, det kunde man haft bättre koll på med en välriktad kamera.


En annan intressant grej att ha koll på är alla de gånger olika fraktfirmor meddelar att dom varit hos oss men "ingen var hemma". Knackade chaufören på dörren? Gick hen ens ur bilen? Jag har en gång suttit vid köksbordet och sett lastbilen komma, vända på gårdsplan och åka igen. För att sen få SMS: ”ingen hemma, hämta på utlämningsställe”.
 
Svar: svart och Vit

Skulle behöva en kamera för att hålla koll vid min sommarstuga i Västerbottens inland. Grannen fick en bild på en Lo förra veckan vid sin stuga!
 
Svar: svart och vitt

Vore underbart men en övervakningskamera för garageuppfarten. Man vill fånga på film oönskade besök.
 
Svar på frågan: Vit och svart

Bara bott i vårt första hus i två månader snart,
och massa nya behov har uppstått helt klart.

Måla, skruva, bära, kratta och trixa,
som ni hör har vi mycket at fixa

Och en sådan här kamera från Ring,
hade hjälpt oss att se vad som händer omkring

Att se vem som är utanför och ha lite koll,
kan denna helt klart en superbra roll

Grannens katt, ett bud eller bara barnens pappa?
Ja helt klart bra att veta vem som står på vår trappa!
 
Svar på frågan är: vitt och svart.

Har en carport med grusad uppfart där nån av grannens katter verkar ha fått för sig att det är dennes bekvämlighetsanrättning. Skulle vilja se vilken katt det är och gå och prata med grannen som äger katten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.