leiftintin leiftintin skrev:
Lyfco har ingen service jag har blivit lurad dom är bare intreserad att sälja sen bryr dom sig inte om att kunden ska bli nöjd !
Ett riktigt skitföretag.
 
Agnita Agnita skrev:
[video]
Köpte klipparen i våras och den har inte fungerat riktigt någon
gång. Vågar inte lämna den ensam.
Har försökt kontakta Outl1, svar från dom kan ta 1-2 veckor, vi fick vänta i 2 månader. Då ville dom ha bilder/film för att visa verkstaden sen hörd vi inte av dom.
Ibland går den inte alls, missar och kommer snett i laddstationen (lite bättre när den fick en gummimatta), låter mycket, skulle den starta tror den att den är ute och kör står bara och tuggar framåt, mm mm
Försökt läsa mig till hur den uppdateras ifall det kan vara felet men det verkar inte helt enkelt.
Någon dom har erfarenhet av deras garanti?
Jag exakt samma problem men hur ska jag fixa den. Min gräsklippare fungerar inte till ex det får lite o sen stannar.
 
J Josph Barikzaj skrev:
Jag exakt samma problem men hur ska jag fixa den. Min gräsklippare fungerar inte till ex det får lite o sen stannar.
Min robotgräsklippare lyfco 1800 har på 3 år 3 timmar. Helt otroligt att man hela tiden ska ha problem med laddstation som inte laddar . Nya batterier. Och en robot som inte laddar. Går inte att starta . Helt död . Vilket skämt . Och out1 vilket skämt till företag. Ingen vill veta ngt och ingen vet ngt. Inga personer att prata med förutom en på kontoret som inte är ett dugg intresserad av kundkontakt. Trots att vi lever i nutid och alla har mobiler så finns det ingen på det företaget som kan prata med sina kunder. Nej aldrig mer ngt från den firman .
 
T Totten1 skrev:
Min robotgräsklippare lyfco 1800 har på 3 år 3 timmar. Helt otroligt att man hela tiden ska ha problem med laddstation som inte laddar . Nya batterier. Och en robot som inte laddar. Går inte att starta . Helt död . Vilket skämt . Och out1 vilket skämt till företag. Ingen vill veta ngt och ingen vet ngt. Inga personer att prata med förutom en på kontoret som inte är ett dugg intresserad av kundkontakt. Trots att vi lever i nutid och alla har mobiler så finns det ingen på det företaget som kan prata med sina kunder. Nej aldrig mer ngt från den firman .
Den har gått obs 3 timmar på 3 år. Vilket skämt.
 
Agnita Agnita skrev:
[video]
Köpte klipparen i våras och den har inte fungerat riktigt någon
gång. Vågar inte lämna den ensam.
Har försökt kontakta Outl1, svar från dom kan ta 1-2 veckor, vi fick vänta i 2 månader. Då ville dom ha bilder/film för att visa verkstaden sen hörd vi inte av dom.
Ibland går den inte alls, missar och kommer snett i laddstationen (lite bättre när den fick en gummimatta), låter mycket, skulle den starta tror den att den är ute och kör står bara och tuggar framåt, mm mm
Försökt läsa mig till hur den uppdateras ifall det kan vara felet men det verkar inte helt enkelt.
Någon dom har erfarenhet av deras garanti?
Har en ny lyfco E1800 som har problem med att köra på auto. Maskinen hittar inte linjetråden utan far iväg över stock och sten. Har faktiskt fungerat på auto 3ggr. Det går att köra på hand via telefonen. Men inte på auto. Jag har höjt spänningen till 27 volt på linjetråden och fabriksåterställt klipparen men inget hjälper.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.