Skärmklipp av en statusmeny med markerad drifttid på 5400 timmar.
 
  • Gilla
Mysman
  • Laddar…
Du får ju gärna berätta hur vägen dit varit och inte bara dumpa en bild ;) :p
 
haha! Nja, 99 sidor är mer än jag vill läsa då jag är ganska ointresserad utav Gardena ;)
 
Tokslut Tokslut skrev:
haha! Nja, 99 sidor är mer än jag vill läsa då jag är ganska ointresserad utav Gardena ;)
Varför fråga hur vägen var dit då ?
 
Tänkte mer lite kortfattat typ, 2 batterier 4 elmotorer och ett hjul typ ;)
 
Bytte orginalbatteriet mot ett större på 2500 Mha ( orginal 1600). Bytt bakhjul, och såklart en massa knivar.
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Det får ju ses som riktigt bra tycker jag!
 
  • Gilla
johan63
  • Laddar…
Min Stiga 325 har fått nytt chassie på Goodwill, en knivmotor, en begränsningskabelsignalskickarmojäng och en kniv då plattsättaren glömde sin hammare på gräsmattan under 5år/~2.000h
 
  • Gilla
johan63
  • Laddar…
Kapar tråden.

Är ny ägare till en Automower 420.
Stor tomt kantad med lövträd kring och bitvis även på gräsmattan ger stora mängder löv.

Behöver jag kratta bort löv eller kan den finfördela löven (så att de kommer gräsmattan tillgodo)?
 
P plan-g skrev:
Kapar tråden.

Är ny ägare till en Automower 420.
Stor tomt kantad med lövträd kring och bitvis även på gräsmattan ger stora mängder löv.

Behöver jag kratta bort löv eller kan den finfördela löven (så att de kommer gräsmattan tillgodo)?
Finfördelning av löv av klipparen funkar inte så bra. Du får kratta skulle jag säga.
 
C
E etompau skrev:
Finfördelning av löv av klipparen funkar inte så bra.
Funkar inte alls skulle jag vilja säga. Märker inte att den gör någon som helst nytta vad gäller löv. Tyvärr.
Vi tar in våran när löven börja falla ordentligt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.