Kameran finns i svart och vitt.

Motiveringen till att jag ska vinna är att jag tror den skulle passa som övervakning i husbilen när den står parkerad.
 
Två färger finns, svart och vit.

Håller tummarna för en vinst. Mitt nyttjande skulle nog vara av det lite mer udda slaget, då den skulle användas i en hästtransport för att kunna hålla koll på vår häst under transport. Batteridrivet är perfekt för då slipper man greja med elen i transporten. Hoppas på vinst här.
 
Finns i vitt och svart.
Skulle vara skönt att se vem som står vid dörren då jag är själv med 2 barn.
 
Najkire
Kameran finns i vitt och svart.
Vinner jag, så ger jag den till min 80-åriga moster som lever i en orolig del av vårt land, så kanske tryggheten kan öka något när någon kommer in på hennes tomt.
 
Svart och vitt! Jag behöver verkligen en smart säkerhetskamera till radhuset och vinna en skulle vara fantastiskt!
 
Svart och vitt finns Ring Spotlight Cam Battery i

Motivering
Hade inbrottsförsök i helgen med två små barn sovande i huset. Paniken var på högsta varv. Ring Spotlight Cam skulle vara perfekt att ha nu för att kunna få lite extra koll på vad som händer utanför huset när man går och lägger sig och känner sig lite extra otrygg.
 
Finns i svart och vitt. Om jag vinner så tänker jag använda den till att bevaka mitt fritidshus som ligger lite ensamt och öde i vacker Dalabygd.
 
kameran finns i svart och vitt!

motiveringen är att jag tänkte installera den hos min mor och far när dom på senare år blivit mer oroliga, tanken är att dom fortfarande ska kunna känna sig trygga hemma!
 
Svar: Svart och Vit

Motivering: Med en kamera från Ring, får man koll på saker och ting!
 
Fråga: Vilka färger finns den här kameran i?
Svar: Svart och vit

Motivering:
Med klåfingriga bildelstjuvar i området där jag bor hade detta varit en extra trygghet att få sätta upp en sådan kamera vid uppfarten och hålla koll på mina bilar.
 
H
Svar: vit och svart
Det vore en höjdare att vinna denna super kamera! Är man drabbad av inbrott då vill man skydda sig extra mycket. Så att ha en smart utomhuskamera skulle kännas väldigt mycket tryggare!!
 
Svart och Vit
För att hålla ett öga på alla konstiga människor som far runt i nejden och letar efter saker att stjäla.
 
Kameran finns i svart och vit.

Då grannarna hade inbrott i förra veckan har sambon plöstligt gått från att vara helt emot att sätta upp en kamera vid farstun till att undra när jag ska göra det. Det enda som saknas nu är ju då själva kameran...
 
Svar: Kameran finns i svart och vit.
Motivering: Jag vill gärna se vilka djur, som tycker om att äta löven och grenar på våra lövträd och om det finns flera som tycker om vår veranda när vi inte bor i huset ;)
 
Kameran finns i svart och vitt.

Skaffade kameror då vi haft ett antal inbrott i grannskapet och har idag några kameror från Wyze som fungerar bra men kräver strömförsörjning.

Kan inte få fram ström till ett ställe jag vill ha en kamera.

Skulle vilja benchmarka Rings kameror mot Wyze.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.