Svar: vit och svart.

Den här kameran skulle bli perfekt för att kolla vad det är för katt som smiter in genom kattluckan på nätterna och äter upp mina katters mat.
 
Finns i vitt och svart.

Kameran ska jag ha för att hålla koll på buset,
under tiden jag bygger det nya huset.
 
Vit & svart
Motivering: Jag behöver en bra säkerhetskamera till mitt nya hus
 
Svar: finns i svart och vit.

Perfekt kompliment till mitt hemlarm där jag kan se livevideo över tex bakgården vid behov.
 
Svar : Svart och vit

Min värmepump är 10 år nu. Behöver övervaka den när vi jobbar eller är på resa. Toppen att kunna prata med grannen som jag kallat dit vid driftsproblem. Sen ser jag ju vilka som rör sig i huset. Bra där.
 
Svar: svart och vit

Kameran hade passat kanon för att hålla koll på vad som händer, eller förhoppningsvis inte händer, när vi inte är hemma!
 
Svart och vitt

Frun tycker att vår källare är obehaglig att gå ner i och påstår att det spökar där.
Så en kamera från Ring kanske kan filma något övernaturligt
 
Kameran finns i färgerna svart och vit.

Behöver den för att ha bättre koll utanför huset när man inte är hemma. Perfekt med högtalare-funktion så man kan skälla ut eventuella tjyvar!
 
Finns i svart och vitt.

Min motivering lyder som så att trots mina galanta försök i tidigare tävlingar där jag rimmat och lagt ner tid och tankekraft för att förbättra mina chanser att vinna ändå inte vunnit någonting lägger jag mig helt enkelt platt och önskar starkt att vinna åtminstone denna tävling då buset börjat härja i kvarteren häromkring och en övervakning vid altandörren hade lugnat både mig, min sambo och vår son med kraft.
 
Svart och vitt.

Har precis flyttat till nytt hus och frugan tycker att det är läskigt med baksidan mot skogen. Så det hade varit guld värt att få henne att sova bättre och för mig att hålla koll på barnen på baksidan när jag jobbar.
 
Svar: svart och vit

Motivering: vill spana på buset som stryker omkring i området!
 
Svar: svart och vit

Tråkigt att det skall behövas, men ack så viktigt.
Larm och grannsamverkan är inte alltid tillräckligt och med denna hade jag skrämt iväg tjuvarna ytterligare samtidigt som jag känner mig trygg ifall det händer något hemma när man inte är där.
 
Färgerna svart och vit. Det rör sig individer där jag bor som jag vill ha koll på.
 
Vit och svart
Behöver en kamera till dold del av tomten. Värdefullt att få !
 
Kameran finns i färgerna svart och vit.
Slipper dagligen tjuvplingning och störande när man måste sova på dagen innan en nattskift.
Skulle slippa all ofredande
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.