Den finns i svart och vit.

Jag skulle behöva ha lite koll på min granne som gillar att kasta in sten på min gräsmatta när min gräsklippare kör!
Kanske kunde det avskräcka honom om han såg en kamera!
 
Svart och vit och den skulle funka fint på baksidan av fritidshuset som är ”en bit” från vårt ordinarie boende!
Björn
 
Svart och vit finns de i.

Hade behövt en kamera till fritidshuset. Om inte för att se vem som ringer på så för att titta på distans på alla älgar som passerar förbi :)
 
E
Svart och vit

har redan en del Ring-produkter men med en batteridriven kamera finns det bättre möjligheter att bevaka huset från lite avstånd.
 
Kameran finns i svart och vitt

Skulle behöva kameran till mitt fritidshus som ligger 64 mil bort. Jag har aldrig ägt en fastighet tidigare och har svårt att inte oroa mig för att något ska hända i kåken.
 
Svar: finns i svart och vitt

Motivering: jag har letat med ljus och lykta efter ett smidigt och användarvänligt sätt att hålla koll på utomhusmiljön när vi inte är hemma eller när jag vill studera djurlivet på tomten utan att skrämma dem. Den här kameran ser ut att vara lösningen! Känner också att jag kan ha sjukt kul med att tjoa på sambon via högtalare när han minst anar det ;)
 
richardtenggren
Kameran finns i färgerna svart och vit.

Skulle vara perfekt för att hålla koll på baksidan av tomten, då det rör sig en del obehöriga tomtar där ibland…
 
Den finns i svart och vitt

Jag vill vinna den för att ge den till min dotter och måg. Anledningen till det är att de har flyttat till ett hus med närhet till skogen , så både för säkerheten skull och för att kunna få se vilka djur de alla olika spåren på deras gård tillhör. Rådjur, hjort, räv, älg eller björn??
 
Kameran finns i svart och vit.

motivering: skulle vara bra och tryggt att ha spotlight cam på baksidan huset där är mörkt och kusligt.
 
Vit och svart kamera!

Tjyvar och banditer vart man än vänder sig.
Bra att ha en kamera så man vet vad hunden har ätit upp för tjyv eller bandit när man kommer hem. Annars kan det bli svårt att dosera maten då hon redan ev har ätit
 
Kamerorna finns i black & white jag vill inte ha hem någon okänd invite. Jobbar en bit hemifrån kan säga till grannen att gå förbi så jag inte får fobi. Skönt att ha koll på mitt hushåll! Oftast när jag är ensam hemma händer ngt konstigt dilemma.
 
Vit och svart.
Söker avslöjande säkerhet.
 
Svar: Svart och vit.

Bor på en "gård" med många uthus; verkstad, lada, lillstuga, garage, bod på hjul, 2 växthus och bostadshuset. Husen skymmer varandra. Jag har svårt att förflytta mig och har även dålig syn, särskilt i mörker. Har länge funderat på övervakningskameror då det i perioder är mycket stölder runt om i trakten. Det vore även bra att kunna tala med besökare, t ex de som kommer med post/paket. Ekonomin har dock satt stopp, då jag är för frisk för att vara sjuk, enligt Försäkringskassan.
 
Den finns i svart och vitt och hjälper oss att hålla koll på tonåringarnas ff fester
 
P
Svar: vit och svart.

Grannar runtomkring har haft en del ovälkomna gäster. Själva har vi klarat oss än så länge men hade känts bättre med en kamera som spanar när vi inte är hemma.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.