Svar: Vit och svart.

Har länge trånat efter en kamera för att ha uppsikt när jag inte är hemma. Jobbar oregelbundna tider, helger och nätter. Många villainbrott i mitt område, så det skulle kännas tryggt med någon som har koll när jag är borta. Håller tummarna!
 
Säkerhetskameran från Ring finns i färgerna vit och svart.

Självklart vill jag ha en. Kan ju vara bra att kunna hålla koll på huset utan att behöva vara hemma. Kanske till och med kan vara avskräckande för tjyvarna med en säkerheskamera.

Vinner jag vill jag ha en vit.
 
Kameran finns i svart eller vit.
Jag behöver den då det händer mycket här på nätterna, någon öppnar vår grind och snokar runt!
 
Kameran finns i svart eller vit utförande.

Jag har idag Ring doorbell och 1 kamera, väldigt bra upplösning, båda är strömmatade och det skulle va bra om jag kunde komplettera med 1 st batteridriven kamera bakom huset, där jag inte har möjlighet att få fram ström
 
Kameran finns i svart och vitt.

Skulle sätta den på baksidan mot skogen för att kunna hålla koll, både på vilt och löst folk
 
Färgerna är svart och vit
Skulle vilja vinna för att säkra upp mitt hem.
 
Färgerna svart eller vit finns att välja.Om jag vinner skulle jag ge Ring till min bror som hyr ett attefallshus nära centrum där det kan vara lite stökigt och därför vore det skönt att veta att han har denna. ❤️
Vi har redan Ring och är så otroligt nöjda då den ger ett komplement till larmet som skapar trygghet. Både när vi är hemma då vi vet att vi får en notis om någon rör sig på gården men också att vi kan titta när vi inte är hemma.
 
Kameran finns i svart & vit.

varför vi ska vinna kameran ?
Har alltid haft en tanke på att skaffa en kamera som kan komma till användning när man inte är hemma, eftersom man bor ute på landsbygden hade det varit lite mer betryggande att kunna ha lite mer koll på om där drar runt en massa löst folk när man inte är hemma.
Sen är det alltid roligt att vinna :)
 
Svar: Svart och vit
Motivering: Det skulle kännas bra att ha koll som på sommarstugan nu när vintern kommer och man inte är där så ofta. Kul också om man får glimt på ett och annat rådjur som strövar omkring stugan.
 
Svar: Svart och Vit
Har länge tänkt komplettera min ringklocka från Ring med en extra kamera, men inte kommit mig för med det. Nu har det börjat bli busigt i området så behovet har blivit större då barnen börjar känna sig otrygga.
 
Svart å vit.

Mitt hem är relativt mycket uppkopplat med belysningsstyrning, värmereglering och gardiner i sovrummen. Nästa steg är givetvis ytterdörren, men för att styra dörrlåset och öppna den på distans vill jag gärna se och prata med den som står där. Då blir den här kameran perfekt.
 
Svart och vit.

”Vill ha koll på buset, när jag lämnat huset”

/Magnus
 
Svar: svart och vit.

Motivering: Bor på landet och det har hänt lite konstiga saker senaste tiden. Först försvann 90m vajer som vi snurrat ihop på gräsmattan när vi hade tagit upp vattenpumpen och lämnat den till lagning.
På vintern har vi vid flera tillfällen sett fotspår i snön runt våra uthus som ej är från oss. Förra veckan var vårat brunnslock i betong avlyft och låg brevid. Det känns som någon/några är här och grejar. Vore verkligen toppen att vinna kameran så vi kan prova och se hur bra det är och se om vi kan fånga föravaren/na.
 
Kameran finns i svart och vitt.

Vi skaffade för ett par år sedan två övervakningskameror av märket Arlo Pro 2. Vi hade blivit rekommenderade systemet av en granne och läst på nätet att många var nöjda med det. Dessvärre visade det sig att det var det sämsta teknikköpet vi gjort. Det är hopplöst segt, bildkvalitén är urusel och det är ofta kamerorna inte går att få kontakt med trots mycket god täckning av wifi.

Därför skulle det vara mycket intressant att vinna denna kamera för att kunna göra en rak jämförelse mellan de två systemen. Skulle jag vinna kameran så gör jag gärna recension av båda systemen och lägger upp här på forumet. (y)
 
Svar: Vit & Svart

Har nyligen köpt vårt första hus och den ligger längst ner på gatan med vardagsrum och kök pekar mot baksidan mot skogen som är helt kolsvart. Denna kamera hade skapat mer trygghet för mig och min hustru. Speciellt nu i vintermörkret då hon är ensam hemma när jag är på jobbet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.